آخرین اخبار

جزئیات سخنان تاجگردون در یاسوج/همیشه گفته ام بویراحمدی هستم

غلامرضا تاجگردون با حضور در خانه یکی از مخالفان جدی اش در شهر یاسوج با مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کرد که در ادامه آمده است. تمایل داشتم فرصتی پیش بیاید که در جمع شما عزیزان باشم ، بنده همیشه عرض کرده ام و سعی کردم اما از من […]

اشتراک گذاری
18 March 2018
کد مطلب : 16402

غلامرضا تاجگردون با حضور در خانه یکی از مخالفان جدی اش در شهر یاسوج با مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کرد که در ادامه آمده است.

تمایل داشتم فرصتی پیش بیاید که در جمع شما عزیزان باشم ، بنده همیشه عرض کرده ام و سعی کردم اما از من دیگر گذشته است که بخواهم حرفی بزنم که به آن اعتقادی ندارم، حرفمان با دلمان یکی نیست، اما چیزی که بدنبال آن بودم این بود که فرصتی فراهم شود که مطالبی را بیان کنم.

خداوند فرصتی بمن داد تا خادم مردم ایران بعد استان و بعد از این ها باشت و گچساران باشم ، همیشه بر خودم این فرض را قائل بودم که خداوند چنین فرصتی را همیشه نصیب کسی نمی کند ، و من این را نعمت الهی می دانم .

هیچگاه بر خودم این فرض را نکردم ، که نماینده ملت ایران نباشم ،در باب مسائل ملی ما حق نداریم از خواسته عمومی مردم فاصله بگیریم بعنوان نماینده استان ،چون دوستان در ارتباط با وضعیت اعتبارات صحبت کردند ، بنده وظیفه ندارم در این خصوص حرفی بزنم چرا که صحبت کردن در باره اعتبارات دیگر حوزه ها از اخلاق بدور است.

در تلویزیون و سایت های محلی عنوان می کنند که وضعیت اعتبارات برای کل استان خوب نیست بقیه نمایندگان واقف هستند ، که ما بیشترین اعتبارات را دریافت می کنیم ،سرانه اعتبارات در استان ما ۵۲۰ است در حالیکه متوسط سرانه اعتبارات کشور ۱۲۰ است بقیه نمایندگان دیگر استان ها هم به این امر واقف هستند اما چون ما محروم هستیم رویشان نمی شود چیزی بگویند.

می طلبد که ما هیچوقت اصالت خودمان را فراموش نکنیم ، خوب من بارها در همه جا اعلام کردم که بویراحمدی و هم خون با شما هستم ، و هیچ آدمی نمی تواند به هم خون خود خیانت کند کسی که به هم خون خود خیانت کند به اصالت خود خیانت کرده است.

ادم ها می توانند نسبت به هم خون خود بی توجه باشند اما نمی توانند خیانت کنند و شرایطی که منجر به خیانت شود هیچگاه در این استان فراهم نشده است.

چون خون ما در بدنمان یکی است ،خاک مان هم یکی است ،رزق و روزی مان هم یکی می شود ، شیون و شادی مان هم یکی می شود، پس خیانت بی معنا است .

شاید انسان برای هم خونی خود انگیزه اش کم شود دلسر شود و یا به عبارتی سرد شود اما من به شما یک مثل لری خودمانی میزنم که نگهم کنیت تا نگهتون کنوم –

اولین دوران خدمت من در یاسوج بوده است احساس می کنم در برخی از امورمان هر زمان کم کاری می شود می گوییم تقصیر فلانی بوده
است .

تاجگردون گفت : شما در جریان استیضاح دو وزیر محترم بودید این دو عزیز از دوستان من هستند ، و در محافل خودمانی بمن می گویند آ غلام ،همین الان و بعد از استیضاح بخواهند مرا صدا بزنند می گویند غلام و من هم به اسم عباس و على آنها را صدا می زنم .

مسائل شخصی باعث نشد که من بخواهم مقابله به مثل کنم ، و بعد هم در سخنرانی گفتم اگر چیزی می دانید بگویید (ربیعی بنا به درخواست تاجگردون اینکار را کرد) پس مطالبه شخصی نداشتم چند روز قبل آمدند و گفتند که سخنرانی نکنم ، اما من به دو دلیل گفتم که سخنرانی خواهم کرد.

اول اینکه تمام تلاش های خودشان را کردند ، پول دادند که دعوا را لر | و غیر لر کنند و من هم همه سایت ها و روزنامه هایی که پول بابت اینکار گرفته بودند را می شناسم ، انگ زدند فلانی می خواهد فلان لر را وزیر کند. دوم خون بود که نگذاشت من سخنرانی نکنم ،آنها نتوانستند و یا نخواستند عذر خواهی کنند ، ابتدای حرفم گفتم که من از پشت کوه آمدم و این ادامه دارد وقت نکردم ادامه دهم ، که آن طرف کوه برای عشق باید خیانت کرد، تا کسی را از فرش به عرش رساند من نمی دانم اینها چگونه با قوم و قول پول از خون می خواستند عبور کنند.

اخیرا عزیزی در گچساران تقابلی را علیه من ایجاد کرده است ، جایگاه مقدسی دارد ، من احساس کردم که این جایگاه دیگر مال من نیست بلکه مال یک جامعه است و کسی حق ندارد به این جایگاه تعرض کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *