آخرین اخبار

اعتراض شدید سه عضو شورای عالی استان کهگیلویه و بویراحمد/اعضا: انتخابات هیئت رئیسه روز گذشته غیرقانونی بود+جزئیات

سه نفر از اعضای شورای عالی استان، انتخابات شورای عالی و انتخاب دونفر برای معرفی به شورای عالی استانها راغیرقانونی دانستند.

اشتراک گذاری
20 December 2017
کد مطلب : 13573

 

سه نفر از اعضای شورای عالی استان، انتخابات شورای عالی و انتخاب دونفر برای معرفی به شورای عالی استانها راغیرقانونی دانستند.

 شعبان بهمئی، کیوان آشنا و عطب الله آهنجان، انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد را که روز گذشته در شهر یاسوج برگزار شد، غیرقانونی دانستند.

در بیانیه ای اعتراض آمیز که شعبان بهمئی به نمایندگی از سه عضو معترض شورای استان در اختیار این رسانه قرار داد، معترضان خواهان پیگیری مسئولان استانداری در این زمینه شدند.

در این بیانیه آمده است:” برابر با ماده  ۴ آیین نامه شورای اسلامی، تنها هیئت رئیسه سنی می تواند انتخابات هیئت رئیسه را برگزار کند و هرگونه تحویل تعرفه وجمع آوری آرا باید توسط منشی انجام بگیرد ؛رئیس سنی ومنشی باید درکنارهم نشسته باشند و پس از جمع آوری، منشی برگ تعرفه را باز کرده و پس از رویت رئیس شمارش درتابلو درج شود که دراین انتخابات پوزشیان، کارشناس دفترشهری استانداری وظیفه منشی را انجام می داد که خلاف قانون است.

هیئت رئیسه سنی پس از انتخاب هیئت رئیسه جهت انتخاب دو نفر نماینده استان درشورای عالی استانهای کشور،  انتخابات را به هیئت رئیسه دائم واگذار کرد که این کار خلاف قانون توسط رئیس سنی ومنشی غیرقانونی که آقای پوزشیان بود، انجام پذیرفت.

اعضای معترض از استاندار مقتدر ومعاونت عمرانی وی خواستند که موضوع راپیگیری ونسبت به ابطال انتخابات غیرقانونی اقدام نماید.

افراد معترض اعللام کردند که تا آخر ایستاده اند و ازحق قانونی خود تا آخرین نفس دفاع می کنند.

در بند دیگری از این بیانیه اعتراض آمیز آمده است: چطور نماینده باشت در دو دوره اخیر در انتخابات حضور ندارند؟چگونه دعوت نامه ای که برای ساعت ده صبح صادرمی شود، جلسه آن برای همکاری و فرصت رایزنی برای اکثریت منتخب غیرقانونی، ساعت یک بعدازظهر برگزار میگردد؟

این اعضای معترض در پایان اعلام کردند: ماواقفیم که استاندارمحترم ومعاونت ایشان درآن نقشی ندارند اما خواهان پیگیری قانونی توسط این مسئولان هستیم وتا احقاق حق ازپای نمی نشینیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *