آخرین اخبار

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری۵۳ نفر و توقیف ۷۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این راستا خبر داد.

اشتراک گذاری
23 November 2017
کد مطلب : 12819

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری۵۳ نفر و توقیف ۷۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این راستا خبر داد.

به گزارش ۱۹ آبان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محمد موسوی ” در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست های مردمی، پلیس این شهرستان در چند عملیات ، ۵۳ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتور سیکلت متخلف و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ کردند که چهار دستگاه از موتورسیکلت ها نیز سرقتی بوده است.

موسوی بیان داشت: مقدار یک کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر در بسته بندی های آماده فروش نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خاطر نشان کرد : سه محموله قاچاق به ارزش ریالی ۲۴۵ میلیون ریال نیز کشف و ضبط و در این راستا چند خودروی سواری نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه ماموران در این طرح تعداد ۵۳ نفر را دستگیرکردند گفت: ۹ نفر از آنها سارق ، ۱۰ از آنها قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر بودند و مابقی این افراد تحت تعقیب دستگاه قضایی و پلیس،معتادان پرخطر ، ارازل و اوباش و مزاحمین خیابانی بودند که پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان ،مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر ،جمع آوری معتادان پرخطر برخورد با سارقان و ارازل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم بوده و از اولویت های پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرحهای مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم ودستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *