آخرین اخبار

جولان پاکستانی‌ها در شهر یاسوج

متکدیان خیابانی ناهنجاری‌های اجتماعی هستند که چهره زشتی به شهر می‌دهند.

اشتراک گذاری
25 October 2017
کد مطلب : 12177

چهره زشت شهر با متکدیان خارجی/جولان پاکستانی‌ها در شهر یاسوج

در گوشه گوشه شهر می‌توان آنها را پیدا کرد، متکدیان خیابانی با چهره‌ای کاملا بهم ریخته و ظاهری نامناسب، زنان، مردان و کودکانی که از ساعت‌های اولیه صبح تا پاسی از شب بی‌تعطیلی و خستگی مشغول تکدی‌گری هستند.

متکدیان خیابانی ناهنجاری‌های اجتماعی هستند که چهره زشتی به شهر می‌دهند و علاوه بر این به خاطر سر و وضعیت نامناسبی که دارند حامل انواع و اقسام‌ بیماری‌هایی هستند که سلامت مردم و جامعه را تهدید می‌کنند.

این روزها شهر یاسوج پر شده از متکدیان و اتباع پاکستانی افرادی که با دست‌های دراز و گردن‌های کج به امید ترحم و کمک مردم در شهر جولان می‌دهند، آنها دائم در حال تکدی‌گری هستند.

زنان متکدی حتی فرزندانشان را بر سر چهار راه‌ها، بازار و خیابان شیر می‌دهند، آنها یک پای ثابت پمپ بنزین‌ها هستند  و از خیابان و شهر به روستاها و حتی مناطق دوره‌افتاده می‌روند و تکدی‌گری می‌کنند.

متکدیان پاکستانی چهره زشتی به پایتخت طبیعت ایران داده‌اند و نیاز است مسؤولان و متولیان امر برای این ناهنجاری بزرگ تدابیری اتخاذ کنند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متاسفانه اقدام آنچنانی برای جمع‌آوری متکدیان خیابانی نشده به خبرنگار فارس گفت: اقداماتی برای جمع‌آوری این افراد صورت گرفته اما کافی نبوده است.

حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی اضافه کرد: متکدیان پاکستانی وضعیت نابهنجاری در تمام سطح شهر و حتی پمپ بنزین‌ها دارند، جمع‌آوری آنها کار شهرداری و اتباع خارجی حوزه امنیتی استانداری است.

وی عنوان کرد: موضوع متکدیان خیابانی و اتباع بیگانه به عنوان یک آسیب اجتماعی در کارگروه فرهنگی و اجتماعی مطرح و ما آن را دنبال می‌کنیم.

این مسؤول اضافه تصریح کرد: همه این اتباع بیگانه چون به صورت غیرقانونی وارد شهر شدند باید برخورد جدی با آنها صورت گیرد و قانون در این خصوص دست ما را باز گذاشته که با آنها برخورد کنیم و ما هم برخورد لازم را با این افراد انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه این افراد بیماری به همراه دارند و سلامت جامعه و مردم را تهدید می‌کنند، خاطرنشان کرد: ظاهر نامناسب این افراد باعث نگرانی و دل‌زدگی می‌شوند، لذا برای جمع‌آوری این افراد نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها متولی هستیم.

گزارش و عکس: مهین‌تاج راوند

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *