آخرین اخبار

ردپای مدیران متخلف در جاده خواری شهرستان بویراحمد

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به موقعیت خاصی که دارد ، موجبات سوءاستفاده سودجویان را فراهم می کند و در جدیدترین نوع سوءاستفاده از اراضی و املاک ملی ، با پدیده جاده خواری روبه رو شده ایم .

اشتراک گذاری
23 October 2017
کد مطلب : 12124

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی ۱۹ آبان به نقل از بویرخبر،شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به موقعیت خاصی که دارد، موجبات سوءاستفاده سودجویان را فراهم می کند و بارها شاهد کوه خواری و زمین خواری های متعددی بوده ایم که دستگاه قضایی به جد با آنها برخورد داشته است.

اما این بار در جدیدترین نوع سوءاستفاده از اراضی و املاک ملی ، با پدیده جاده خواری روبه رو شده ایم که در نوع خود جالب توجه است.

طبق گزارش های مردمی دریافت شده توسط این پایگاه خبری، این پدیده تخلفی که در محدوده ارم های شهر یاسوج رخ داده متاسفانه آثار نامیمونی را در برداشته است . بهمین دلیل پس از اطلاع از این موضوع به بررسی این ماجرا پرداختیم و آن چه که در زیر از دید مخاطبان گرامی می گذرد تصاویر و صحبت های اهالی خیابان های ارم یاسوج و یکی از شاکیان این پرونده است.

آقای دال که از اهالی منطقه مورد نظر است به خبرنگار ما گفت: همه خیابان های این منطقه ۱۲ متری هستند و خانه ها به صورت پلکانی ساخته شده اند. به طوریکه طبقه دوم هر خانه معمولا به خیابان بالایی راه دارد . در انتهای خیابان این ارم و مجموعه ارم ها، خاکی سمت راست دوم، که این اتفاق در آن رخ داده است.

این افراد به خاطر اینکه طبقه دوم خانه خودشان را به خیابان ۱۲ متری بیاندازند ، این خیابان را تقسیم بر دو کرده اند و ۶ متر از آن را شبانه به ارتفاع ۴ الی ۵ متر پایین برده اند که حیات خلوتشان را بر روی خیابان اصلی بیاندازند .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *