آخرین اخبار

دیدار با رهبر انقلاب به مناسبت قیام تاریخی ۱۹ آبان ۵۷

به یقین این دیدار پر خیر و برکت می تواند سرآغاز تحولی مهم در شهرستان و استان ولایت مدارمان باشد

اشتراک گذاری
07 November 2018
کد مطلب : 11954

سید نجم الدین علیزاده مدیر مسئول

مولفه ها و زمینه های متعددی پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵٧ را موجب گردید.بی گمان مولفه اصلی این حرکت مطالبه مردمی و قیام هایی بودند که در نقاط گوناگون کشور مقابله با ظلم ستم شاهی را فریاد کردند.در سطح کشور قیام های مردمی و اثر گذاری بودند که دومینو وار در روند پیروزی انقلاب نقش ایفا کردند.قیام هایی مانند قیام مردم تبریز،قم و ورامین و شهرهایی دیگر  که از حلقوم مردم ستم دیده فریاد تظلم خواهی سردادند.
این شهرها که به کمتراز ده شهر در کشور می رسد در بعضی از این حرکت ها با توجه به بزرگی شهر و یا نزدیکی به مرکز ونیز مولفه های دیگری مورد توجه بیشتری قرار گرفت.اما در خطه جنوب نیز قیام های مهمی صورت گرفت و هر چند این قیام ها با اهمیت و تاریخ ساز بوده اند اما از نظرجنبه های عمومی و رسانه ای مغفول مانده اند.
یکی از مهمترین حرکت هایی که در جنوب کشور صورت گرفت جنبش انقلابی مردم گچساران بین سال های ١٣۵٠ تا ١٣۵٧ که تجلی و نقطه عطف آن در قیام ١٩ آبان ١٣۵٧ بود.

در این روز بود که قلب تپنده جنبش انقلاب در جنوب کشور برگ زرینی از دفتر انقلاب را رقم زدند که در آن با رشادت های انقلابی مردم با بصیرت و شجاع گچساران شش نفر از فرزندان حضرت روح الله به خون خود غلطیدند و با شهادت و عروج خود نام گچساران را بلند آوازه کردند.
جنبش انقلابی مردم گچساران در این روز به تکمیل کننده پازلی شد که انقلاب را نزدیک به  سه ماه بعد به سرمنزل مقصود رساند.

دیدار با رهبر انقلاب مطالبه به حق مردم ولایت مدار گچساران

هرسال به مناسبت قیام های شهرهای گوناگون مردم شهرهایی که این قیام ها در آن به وقوع پیوسته با رهبر معظم انقلاب دیدار داشته که این دیدارها برکات زیادی برای این شهرها و مردمان آنها داشته است.

از این رو دیدار مردم ولایت مدار گچساران در این روز تاریخی با رهبر معظم انقلاب مطالبه عمومی مردم و رسانه ها از مسئولان بوده تا از همه ظرفیت ها جهت تحقق این مهم تلاش خود را به کار گیرند.به یقین این دیدار پر خیر و برکت می تواند سرآغاز تحولی مهم در شهرستان و استان ولایت مدارمان باشد.ان شاء الله

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۴ responses to “دیدار با رهبر انقلاب به مناسبت قیام تاریخی ۱۹ آبان ۵۷”

  1. کرمی زاده says:

    هیچ از صبح اگر این کار راه افتاد میگن دواتوبوس سهم مرکز استان هست و یه اتوبوس گچساران با دهدشت .

  2. Anonymous says:

    با سلام درقیام تاریخی ١٩ابان علاوه بر شهدایی که تقدیم انقلاب اسلامی شدجانبازانی را هم تقدیم شد که متاسفانه هیچ از انها نامی برده نمی شود.

  3. Anonymous says:

    بسم الله الرحمن الرحیم.
    برادر عزیزم سلام
    متشکرم.
    بلی حق گچساران، با مردم فهیم و انقلابی اش، بیش از آن چیزی است که در گمان برخی روسای استان است.
    گچساران شهری انقلابی، با شرحی از افتخارات، میتواند به عنوان یکی از گلوگاه های مهم انقلاب اسلامی در مقابله با رژیم ستم شاهیمطرح گردد. شهری تاریخ ساز که مبارزات مردمی در این شهر، نقطه عطفی در مبارزات مردم با شاه تبدیل شد.
    جا دارد بیش از این مورد توجه بالانشینان قرار گیرد.
    شهدای نوزدهم آبان سال پنجاه و هفت گچساران، نور دیدگان ما مردم و سند افتخار ما هستند.
    ما زنده ایم چون شهید داده ایم.
    خون شهیدان ما دروجود ما، بلکه در فکر و فرهنگ ما جاری است.
    زنده باد گچساران
    زنده باد یاد شهدا
    و زنده باد عدالت و عدالت خواهی

  4. حبیب says:

    باسلام.اگر مسئولین همت کنند و شرایط فراهم شود که مقام معظم رهبری به گچساران تشریف فرما شوند بسیار بهتر است تا عده ای خاص جهت دیدار با ایشان به تهران بروند.همه مردم گچساران آرزوی دیدار با رهبری را دارند

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *