آخرین اخبار

اختتامیه جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، داوران و مسوولان شهرستانی برگزار شد. در این آیین امیر حسین نوروزی اظهار کرد: آرای تیم داوری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد که […]

اشتراک گذاری
20 September 2017
کد مطلب : 11381
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، داوران و مسوولان شهرستانی برگزار شد.
در این آیین امیر حسین نوروزی اظهار کرد: آرای تیم داوری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد که گروه داوران این دوره از جشنواره پس از ارزیابی ۱۳ اثر نمایشی که به صورت چهار روز در شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران بر روی صحنه رفته است امروز توسط داوران نتایج اعلام خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در این جشنواره از برگزیدگان اقلام گرافیکی و تبلیغاتی، طراحی نو، طراحی لباس، طراحی صحنه، تهیه و ساخت موسیقی، بازیگری خانم‌ها، بازیگری آقایان، کارگردانی و نمایش نامه نویسی اعلام می‌شود.
وی در زمینه  اقلام گرافیکی و تبلیغاتی از آقای سعید صدری سوق در نمایش کنار ستاره‌ها بر‌می‌گردم و همچنین جایزه ویژه دیپلم افتخار در این بخش به نمایش سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت سرکار خانم غزل دژدار عطا شد.
نوروزی در ادامه به طراحی نور اشاره و عنوان کرد: طراحی نور نمایش‌های عبور از باغ سرخ به آقای محمد صالح کرمی و سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت به آقای علی شفیعی  داده که جایزه ویژه  این بخش به طراحی نور نمایش کجا ماندن، جاماندن به خانم راضیه فصیح تعلق گرفت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به طراحی لباس اشاره و اذعان کرد: در این بخش نیز لوح تقدیر به نمایش اسب‌های طاعون  به خانم ناهید کاوسی و جایزه ویژه این بخش  و دیپلم افتخار به نمایش سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت خانم بهناز مندنی‌زاده داده شد.
نوروزی به طراحی صحنه اشاره و تصریح کرد: لوح تقدیر طراحان صحنه نمایش‌های آقای چرچیل به همراه مقادیری ناخونک از اینجا و اونجا و آقای وحید شفیعی اصل  و جان گرفتن دوباره سایه‌ها  خانم رویا شجاعت داده و برگزیده جایزه ویژه طراحی صحنه به نمایش سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت  آقای صابر محمدی اعطا شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان اینکه جایزه تولید و ساخت موسیقی لوح تقدیر آن به اقای سید عرفان کاظمی جو برای موسیقی نمایش کنار ستاره‌ها بر می‌کردم داده شده، اظهار کرد: جایزه ویژه این بخش به طراح و گروه موسیقی نمایش سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت آقای مهرداد علیپور اعطا شد.
نوروزی به بازیگران آقایان در این سیزده اثر اشاره و بیان کرد: بازیگر نمایش کجا ماندن، جاماندن آقای رضا علی‌پور، بازیگر نمایش ترگیدن سرجا به آقای محمد رحیمی در نمایش بازپرس داده شد.
وی به رتبه سوم بازیگری اشاره و ابراز کرد: رتبه سوم بازیگری به آقایان مصطفی لاهوتی نژاد در نمایش چرچیل به همراه مقادیری ناخونک از اینجا و وانجا و نمایش عبور از باغ سرخ به آقای محسن جلالی تعلق گرفت.
نوروزی با بیان اینکه رتبه دوم بازیگری به طور مشترک به بازیگران نمایش سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت و دزدی خورشید  آقای اکبر آئین و آقای چرچیل به همراه مقادیری ناخونک آقای محمود خرم آزادی تعلق گرفته، خاطرنشان کرد: رتبه نخست بازیگر آقایان به نمایش سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت به آقای مهرداد علیپور تعلق گفت.
وی در ادامه با اشاره به بازیگران خانم که  در این جشنواره با اعطا لوح تقدیر قدردانی شد، گفت: فکاهی نامه گمشدگان به خانم زهرا موسوی و کجا ماندن، جاماندن به شکوفه عاشوری تعلق گرفته است.
نوروزی با بیان اینکه رتبه سوم بازیگری خانم‌ها به خانم سیده صدیقه حسینی در نمایش اسب‌های طاعون تعلق گرفته است، عنوان کرد: مقام دوم بازیگری به خانم بهناز مندنی‌زاده  و ریحانه بارانی در نمایش سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت و رتبه نخست بازیگری نیز خانم مینا پناهپوری در نمایش “کجا ماندن ،جاماندن” تعلق گرفته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به بخش کارگردانی اشاره و افزود:  در زمینه کارگردانی در نمایش کجاماندن، جاماندن به کارگردانی داود پارسا تقدیر به عمل آورد.
نوروزی با بیان اینکه رتبه سوم  این بخش به کارگردان نمایش عبور از باغ سرخ به آقای کرم الله سلیمانی تعلق گرفته، خاطرنشان کرد: رتبه دوم این بخش  به کارگردان نمایش کابوس‌های سورمه‌ای اسبی که آزار گرفته بود به آقای آیت کاظمی و رتبه نخست کارگردانی به کارگردان‌های نمایش سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت  آقایان مهرداد علیپور و علی شفیعی نژاد تعلق گرفته است.
وی  ادامه داد: در بخش نامه نویسی در مقام سوم به نویسنده و نمایش نامه عبور از باغ سرخ به آقای کرم الله سلیمانی، مقام دوم به نوسینده نمایش کابوس‌های سورمه‌ای اسبی که آزار گرفته بوده به آقای رضا گشتاسب و مقام نخست و به نویسنده نمایش نامه  سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت آقای صابر محمدی تعلق گرفت.
نوروزی بیان کرد: گروه داوران بیست و نهمین تائتر استانی کهگیلویه و بویراحمد مطابق آئین‌نامه اجرایی برگزاری جشنواره‌های  استانی کشور، نمایشی برای حضور در مرحله بعدی سی و ششمین جشنواره بین المللی تاتر فجر به ستاد برگزاری این جشنواره  نمایش سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت به نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی مهرداد علیپور و علی شفیعی برگزیده شد.
 این جشنواره به گروه داوری ناصر آقایی، مسعود رضا زاده و وحید لک داوری شد.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *