آخرین اخبار

برگزاری نمایشگاه عکس «رنج ها و گنج های کهگیلویه و بویراحمد» در مجلس +تصاویر

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور علی مطهری، محمدعلی وکیلی، غلام محمد زارعی و غلامرضا تاجگردون نمایشگاه عکس “رنج ها و گنج های کهگیلویه و بویراحمد”  شامل آثاری از عکاسان استان کهگویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد . شریف اسلامی اظهار داشت: نمایشگاه عکس “رنج ها و گنج های کهگیلویه […]

اشتراک گذاری
14 August 2017
کد مطلب : 10631

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور علی مطهری، محمدعلی وکیلی، غلام محمد زارعی و غلامرضا تاجگردون نمایشگاه عکس “رنج ها و گنج های کهگیلویه و بویراحمد”  شامل آثاری از عکاسان استان کهگویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد .

شریف اسلامی اظهار داشت: نمایشگاه عکس “رنج ها و گنج های کهگیلویه و بویراحمد” ظهر امروز (یکشنبه ۲۲مردادماه) توسط علی مطهری نایب رئیس مجلس، محمدعلی وکیلی عضو هیات رئیسه و غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را نشان دادن فقر، محرومیت، فرصت‌ها و استعدادهای این استان به نمایندگان مجلس عنوان کرد و گفت: هرکدام از این عکسها بسان نطق پیش از دستوری است که واقعیتهای این استان را نشان می دهد.

وی افزود: این نمایشگاه می تواند به شناساندن چهره زیبای استان و ظرفیتها و توانمندیهای آن و البته محرومیتهایش به نهاد تصمیم سازی همچون مجلس کمک شایانی کند.

وی همچنین به محرومیتهای استان در بخش فرهنگ و هنر اشاره کرد و خواهان ارتقاء بودجه فرهنگی استان و اختصاص یک ساختمان به حوزه هنری و احداث یک فرهنگسرا از نمایندگان برای این مرکز شد.

بنابراین گزارش این نمایشگاه که  به همت حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد و دعوت روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با نمایش ۶۰ اثر از اسحاق آقایی، داوود ایزدپناه، حسن فتاحیان و کیوان کیانی به عنوان عکاسان این آثار تدارک دیده شده است تا ۲۵ مهرماه برپاست.

همچنین در این نمایشگاه نمایندگان افتتاح‌کننده با تقدیم لوح تقدیر از عکاسان این آثار  قدردانی کردند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی و نماینده مردم رشت در مجلس نیز از این نمایشگاه دیدن کرده و به بیان خاطرات از عشایر این استان پرداخت.

    

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *