آخرین اخبار

وجود ۶۷۶ هکتار بافت فرسوده در کهگیلویه و بویراحمد/ پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های عمرانی بافت فرسوده

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۷۶ هکتار بافت فرسوده در شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، سوق و سی سخت وجود دارد.

اشتراک گذاری
29 May 2023
کد مطلب : 130470

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، محمد راستا با بیان اینکه در استان بیش از ۶۷۶ هکتار بافت فرسوده وجود دارد، گفت: بیشرین بافت فرسوده در یاسوج، گچساران، دهدشت، سوق و سی‌سخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۵۶ هکتار بافت فرسوده در یاسوج، ۱۶۴ هکتار گچساران، ۱۶۲ هکتار دهدشت، ۵۷ هکتار سوق و ۳۷ هکتار در سی‌سخت است.

وی بیان کرد: ۲۰ پروژه بافت فرسوده با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان در استان تعریف شده که ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.

راستا بیان کرد: از مردم تقاضا دارم برای ساخت مسکن در بافت فرسوده و ساخت بناهای مستحکم مراجعه و از تسهیلات بانکی که دولت در اختیار استان قرار داده بهره‌مند شوند که بسته تشویقی اضافه شدن یک واحد به مسکن در نظر گرفته شده است.

این مسئول با اشاره به وضعیت سکونتگاه غیررسمی ناکارآمد استان گفت: یک هزار و ۸۰ هکتار سکونتگاه غیررسمی در استان وجود دارد که بیشتریت سکونتگاه غیررسمی در یاسوج و مناطق اکبرآباد، نجف‌آباد، شرف‌آباد، مهریان و بله‌زار شناسایی شده است.

راستا خاطرنشان کرد: ۷۸۰ هکتار از سکونتگاه‌های غیررسمی در یاسوج و ۳۰۰ هکتار در گچساران است، ضمن اینکه در دهدشت شهر سمغان به عنوان سکونتگاه غیررسمی شناسایی شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *