آخرین اخبار

نامه تند سید ناصر حسینی به جاودان سیرت

بعد از حواشی متعدد دانشگاه علوم پزشکی انتصاب های منتسب به نماینده بویراحمد و  در نهایت رفتن امین بابویی از معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،سید ناصر حسینی نماینده مردم گچساران گچساران باشت نامه ای را خطاب به سعید جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نوشت، در این نوشته آمده است، جناب آقای دکتر […]

اشتراک گذاری
30 May 2023
کد مطلب : 130641

بعد از حواشی متعدد دانشگاه علوم پزشکی انتصاب های منتسب به نماینده بویراحمد و  در نهایت رفتن امین بابویی از معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،سید ناصر حسینی نماینده مردم گچساران گچساران باشت نامه ای را خطاب به سعید جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نوشت، در این نوشته آمده است،

جناب آقای دکتر جاودان سیرت
شاید من اولین کسی بودم که در چند دهۀ اخیر علی‌رغم مخالفت‌های جدی بزرگان حوزه انتخابیه‌ام تلاش نمودم تا با پیشنهاد و حمایت از جنابعالی، از ارتفاع دیوارِ بی‌اعتمادیِ ایجاد شده مابین دو حوزه انتخابیه بکاهم. هدف تلاش برای افزودن سرمایه اجتماعی استانم بود. اما جنابعالی چنان ضربه‌ای به تلاش برای ایجاد اتحادِ درون استانی زدید که شاید دیگر کسی در آینده جرأت قدم گذاشتن در این مسیر را نداشته باشد.
شما چند مدیر از این حوزه را عزل نکردید که این عزل و نصب‌ها در برابر اتفاقات تلخی که رخ داد بسیار ناچیز است، شما ضربه جبران‌ناپذیری به سرمایه اجتماعی و اتحاد درون استان وارد کردید که تا سال‌ها قابلیت جبران نخواهد داشت. باید عرض کنم که با این اقدام شما، شاید بنده آخرین نفری بودم که در این مسیر گام گذاشت.
شما جوانمرد، با صداقت و سیاست‌مدار نبودید، از دربِ جلب اعتماد، دوستی و اتحاد وارد شدید. هر کسی می‌تواند از این درب وارد شود و اگر به آن احترام نگذارد دیگر هر عنوانی می‌توان روی آن گذاشت، الا صداقت‌مدار.
کاش حداقل به آن کلمه‌ای که گفتید احترام می‌گذاشتید، «کلمه بویراحمد» در خاطره جمعی مردم استان یادآور سرزمین شرافتمندی‌هاست. حداقل به کلمه باعظمت بویراحمد رحم می‌کردید.

سید ناصر حسینی‌پور
۱۴۰۲/۳/۹

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *