آخرین اخبار

جزئیاتی از دستگیری یک فراری ۱۷ سال حبس در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک متهم محکوم به ۱۷ سال حبس با سوابق ارتکاب جرائم خشن در این شهرستان خبر داد.

اشتراک گذاری
28 May 2023
کد مطلب : 130376

سید محمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از دستگیری یک متهم محکوم به ۱۷ سال حبس با سوابق ارتکاب جرائم خشن هنگام سرقت سیم و کابل برق در سطح این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حین سرقت سیم و کابل برق  مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: سرنشینان خودرو که دو نفر از آن‌ها در حال بارگیری اموال مسروقه و نفر سوم به صورت مسلحانه در کنار خودروی ایستاده بود، به محض مشاهده مامورین اقدام به فرار نمودند و با توجه به تاریکی شب به سمت یکی از  روستاهای این شهرستان متواری شدند.

موسوی تصریح کرد: ماموران در این عملیات توانستند یک نفر از متهمین را در محل دستگیر که پس از شناسایی و معرفی مشخص شد نامبرده فردی سابقه‌دار و از قاچاقچیان بنام و معروف مواد مخدر استان بوده و دارای ۱۷ سال حبس و مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون‌ریال محکومیت قطعی به اتهام حمل و نگهداری ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر در استان‌های شرقی بوده که طی سال‌های متوالی از چنگال قانون متواری بود و طی چند مرحله در استان‌های بندرعباس و کرمان به جرم حمل مواد مخدر  مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود که آثار گلوله در اعضای بدن وی کاملاً مشهود بود.

وی گفت: ماموران مقدار ۱۲۰ متر‌کابل مسی مسروقه برق،  ۱۳ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از متهم کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به این‌که متهم در بازجویی‌های اولیه به  چهار فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد و دستگیری سایر  متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد خاطرنشان کرد:  متهم به انگیزه مشارکت در سرقت مسلحانه،  تاسیسات عمومی،  حمل سلاح غیرمجاز کلاشینکف،  تهدید و قدرت نمایی روانه زندان شد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *