آخرین اخبار

وعده خوش نماینده مجلس به مردم دیشموک

نماینده مردم شهرستانهای چهارگانه در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث شهرستانی دیشموک با تلاش و کوشش و رایزنی های بسیار بالأخره وارد دولت شد.

اشتراک گذاری
29 March 2023
کد مطلب : 124850

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی سفری ضمن بازدید از مناطق و روستاهای دیشموک و دیدار های مردمی در جلسه شورای اداری دیشموک، اظهار کرد: یکی از مهمترین خدمات به بخش دیشموک استقرار نهادهای حمایتی بود.

وی افزود: بحث شهرستانی شدن دیشموک با تلاش و کوشش و رایزنی های بسیار بالأخره وارد دولت شد و در این راستا باجدیت پیگیر بوده و کوتاهی نخواهیم کرد.

سید محمد موحد اضافه کرد: در سال گذشته کارهای عمرانی زیادی در بخش انجام شد که همه آنها خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در بحث مسکن سازی انقلابی عظیم ایجاد شد.

موحد با بیان اینکه هدف ما در این سفر دیدار با مردم، بررسی مشکلات منطقه و بررسی وضعیت موضوعات مختلف است، بیان کرد: برای دیشموک و مردم دیشموک از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهم کرد و بحث های مختص دیشموک و بویژه شهرستانی شدن را بعضا حتی هفتگی رصد و پیگیری میکنم.

فرماندار کهگیلویه ضمن ارائه خدمات دولت در منطقه گفت: نمونه بارز خدمات،؛ آسفالت مسیر ارتباطی قلعه رئیسی به دیشموک و بحث روشنایی ۳۸ منطقه دهیاری بخش دیشموک است که انجام شد.

وی از مسئولان برق شهرستان هم خواست تا هر چه زودتر مشکلات روشنایی در سطح شهر و بخش دیشموک رفع شود.

لازم بذکر است نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در مناطقی از بخش دیشموک و دیدارهای مردمی در پایان در شهر دیشموک حاضر و در جلسه شورای اداری ضمن بیان خدمات سال اخیر ؛مشکلات بخش را از زبان مسئولین شنید.

شورای شهر دیشموک از حمایت ها و مساعدت های نماینده در سفرهای استانی و کشوری تشکر کردند.

انتهای /پیام


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *