آخرین اخبار

انتقاد صریح امام جمعه شهرستان بهمئی از وضعیت مصلای این شهرستان

امام جمعه شهرستان بهمئی از وضعیت مصلای نیمه تمام این شهرستان انتقاد کرد.

اشتراک گذاری
29 March 2023
کد مطلب : 124843

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی طرح نیمه تمام مصلای شهر لیکک به عنوان بزرگ ترین طرح فرهنگی شهرستان بهمئی است که سالهاست به صورت نیمه تمام رها شده است و علاوه بر مشکلاتی در ساخت و ساز ، مشکلاتی را هم برای مردم و برگزاری ویژه برنامه های مختلف دینی ، مذهبی و فرهنگی شهرستان ایجاد کرده است.

امام جمعه شهرستان بهمئی با اظهار نگرانی شدید از این وضعیت با اشاره به ضرورت راه اندازی و بهره برداری از مصلای حضرت امام رضا (ع) شهر لیکک به عنوان بزرگترین طرح فرهنگی شهرستان بهمئی گفت: در شهرستان بهمئی مکان تجمع عمومی رسمی و سرپوشیده که جوابگوی برنامه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و مذهبی باشد وجود ندارد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی با بیان اینکه ، چندین سال از ساخت و احداث مصلی امام خمینی(ره) این شهر می‌گذرد، اما هنوز تکمیل نشده است و به صورت نیمه تمام رها شده است افزود: انتظار می رود دست اندرکاران هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات این طرح مهم اقدام کنند تا مردم این دیار از خدمات آن بهره مند شوند.

وی به مشکلات متعدد این طرح اشاره کرد و با اشاره به افزایش جمعیت شهرستان و ضرورت برگزاری ویژه برنامه های مختلف خواستار تسریع در راه اندازی و بهره برداری کامل این طرح و رفع نواقص موجود شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان با اظهار نگرانی از وضعیت این پروژه گفت؛ امیدوارم مسئولان زود تر دست به کار شوند‌.

طرح ساخت مصلای نماز جمعه شهر لیکک از ابتدای سال ۹۰ در دستور کار مسئولان شهرستان قرار گرفت اما به خاطر مشکلاتی که در تهیه زمین مصلا پیش آمد ، کلنگ زنی پروژه در سال ۹۳ انجام گرفت که همچنان نا تمام به حال خود رها شد.

پایان پیام/


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *