آخرین اخبار

بازدید ۶۶ هزار نفر زائر از بقاع متبرکه گچساران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: بیش از ۵۰ هزار زائر از حرم بی بی حکیمه (س) ،۱۲ هزار زائر از امامزاده جعفر(ع) و چهار هزار زائر از امامزاده اسماعیل (ع) بازدید کردند.

اشتراک گذاری
28 March 2023
کد مطلب : 124829

الله‌کس نجیبی‌فر در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در تمام امامزاده های این شهرستان با محوریت حرم بی بی حکیمه (س) در حال اجراست.

وی بیان کرد: طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفند امسال برای زائران و مسافران نوروزی در جوار بقاع متبرکه این منطقه همراه با برنامه های فرهنگی برگزار شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران تصریح کرد: برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و تبلیغ دینی، اسکان زائران، ایجاد فضای مناسب برای زایران، برگزاری نمایشگاه آرامش بهاری و مسابقات فرهنگی، پخش و توزیع بروشور امامزادگان و تامین امنیت پایدار در بقاع متبرکه از فعالیت های ستاد نوروزی اداره اوقاف شهرستان در نوروز است.

نحیبی فر عنوان کرد: در این شهرستان ۴۵ بقعه متبرکه وجود دارد که در بین مردم دارای جایگاه خاص معنوی هستند.

وی گفت: بیش از ۵۰ هزار زائر از حرم بی بی حکیمه (س) ،۱۲ هزار زائر از امامزاده جعفر(ع) و چهار هزار زائر از امامزاده اسماعیل (ع) بازدید کردند.

نجیلی فر اظهار کرد: برگزاری نمازهای جماعت در سه وعده روزانه، محافل قرآنی، دعا و مناجات و سخنرانی مذهبی از جمله خدمات فرهنگی بقاع متبرکه گچساران هستند.

وی ادامه داد: جا دارد ازهمکاری فرمانداری و سایر دستگاه های خدمات رسانی در ارائه خدمات به زائران در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *