آخرین اخبار

عیدی نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس به جمعیت هلال احمر گچساران

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت:با پیگیری های صورت گرفته مجوز یک ماشین کمک دار امدادی و مجوز ایجاد پایگاه امدادی جاده ای برای هلال احمر گچساران گرفته شده است.

اشتراک گذاری
21 March 2023
کد مطلب : 124604

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس نمایتده مردم گچساران و باشت در مجلس همزمان با اولین روز سال ۱۴۰۲ از محله اسکان ستاد استقبال و اطلاع‌رسانی مسافران و گردشگران نوروزی و طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گچساران در ورودی این شهرستان بازدید کرد.

 سید ناصر حسینی پور در حاشیه این بازدید در گفت و گو باخبرنگار فارس اظهارکرد: گچساران با توجه به اقلیم و آب و هوایی از ظرفیت خوب گردشگری برخوردار است.

 وی بیان کرد: طبیعت جذاب و دیدنی این شهرستان هر ساله گردشگران و مسافران نوروزی بسیاری را به خود جذب می کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امسال با وجود کم رنگ شدن ویروس کرونا بار دیگر سفرهای نوروزی با گستردگی بیشتری آغاز شده است.

 حسینی پور با اشاره به اینکه بهار طبیعت مقارن با بهار دلها،قرآن (ماه رمضان) شده است، بیان کرد :مسئولان و دستگاههای مربوطه باید به بهترین نحو به مسافران نوروزی و گردشگران خدمات ارائه کنند.

 وی با اشاره به بازدید از طرح نوروزی جمعیت جوانان هلال احمر گچساران گفت: با پیگیری های صورت گرفته مجوز یک ماشین کمک دار امدادی و مجوز ایجاد پایگاه امدادی جاده ای برای هلال احمر گچساران گرفته شده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید مکان یابی احداث این پایگاه امدادی از سوی جمعیت هلال احمر گچساران انجام و برای رئیس جمعیت هلال احمر کشور ارسال شود، تا احداث آن در سال جاری آغاز گردد.

سید حمید افرازیان رئیس جمعیت هلال احمر گچساران نیز اظهار کرد: مجوز یک پایگاه امداد و نجات هلال احمر با تلاش و پیگیری نماینده مردم گچساران و باشت گرفته شده است.

 وی ادامه داد: باید بین دو محور گچساران به دیلم گناوه و گچساران به چرام اولویت بندی صورت گیرد.

 رئیس جمعیت هلال احمر گچساران عنوان کرد: با توجه به تصادفات بسیار در محور گچساران به دیلم گناوه این جاده ارتباطی برای ایجاد یک پایگاه امدادی هلال احمر پیشنهاد شده است.

 افرازیان اضافه کرد: پس از اختصاص رتبه، کارهای احداث این پایگاه صورت خواهد گرفت و در سال جاری عنلیات آن آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *