آخرین اخبار

ادامه بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان وقت چهارشنبه/ پیش‌بینی وضعیت جوی استان تا ۱۰ فروردین

سرپرست هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از ادامه بارش‌ها تا اواخر وقت روز چهارشنبه در سطح استان خبر داد.

اشتراک گذاری
21 March 2023
کد مطلب : 124608

علی کرمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در یاسوج، در خصوص آخرین وضعیت جوی استان گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای مختلف جوی با ورود سامانه بارشی تا اواخر وقت چهارشنبه شاهد بارش باران و رگبار باران، گاهی رعد و برق همراه با تندباد لحظه‌ای در مناطق مستعد بارش تگرگ و در برخی مناطق سردسیری و ارتفاعات بارش به صورت برف خواهد بود.

سرپرست اداره‌کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی روزهای پنج‌شنبه تا شنبه جو نسبتا آرامی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: وضعیت جوی استان در روز شنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد از اواخر وقت در برخی مناطق همراه با رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. 

کرمی بیان کرد: برای روز یکشنبه، آسمانی ابری همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و تندباد لحظه‌ای، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در برخی مناطق سردسیری و ارتفاعات بارش به صورت برف خواهد بود.

این مسئول گفت: در روز دوشنبه ۷ فروردین آسمان استان ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد بارش تگرگ در مناطق سردسیری و ارتفاعات بارش برف خواهد، ضمن اینکه این شرایط برای روز سه‌شنبه هشتم فروردین هم پیش‌بینی می‌شود.

کرمی عنوان کرد: آسمان در روز چهارشنبه نهم فروردین صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود، آسمان استان در روز پنجشنبه دهم فروردین تا قسمتی ابری گاهی وزش باد خواهد بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *