آخرین اخبار

بقاع متبرکه شاخص کهگیلویه وبویراحمد آماده استقبال از مسافران نوروزی در طرح آرامش بهاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین روز از طرح نوروزی آرامش بهاری از بقاع متبرکه شاخص استان بازدید کرد.

اشتراک گذاری
20 March 2023
کد مطلب : 124571

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در چهارمین روز از طرح نوروزی آرامش بهاری از بقاع متبرکه امامزاده حسن(ع) روستای مهریان، بقعه متبرکه امامزاده شاه فرج الله(ع) ، بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) شهر یاسوج و بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم(ع)بازدید کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بازدید از بقاع متبرکه ضمن تاکید بر ارائه خدمات رفاهی حداکثری با توجه به امکانات موجود به زائرین از اجرای برنامه فرهنگی،اجتماعی در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری در این بقاع متبرکه بازدید به عمل آورد و دستورات جهت رفع نواقص جزئی موجود برنامه‌ریزی و دستورات لازم را داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت : توجه به حوزه فرهنگی هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

  نصیرالاسلامی در خصوص اقدامات طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیمه های معرفت در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری در سه بخش کودک و نوجوان، پاسخ به مسائل شرعی و مشاوره خانواده برگزار می‌شود و روحانیون که این برنامه‌ها را اجرا می‌کنند تجریبات زیادی در این خصوص دارند. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در غرفه کودک و نوجوان برنامه‌های متعددی از جمله نقاشی بکش جایزه ببر و قرآن بخوان جایزه ببر اجرا می‌شود و وقتی کودکان در این غرفه‌ها جمع می‌شوند برای آنها داستان خوانده می شود و دوباره به آنها جایزه اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این غرفه‌ها بچه‌ها به انجام این کارها تشویق می‌شوند و همین امر باعث می‌شود این کودکان سال آینده با شوق و اشتیاق بیشتری به همراه خانواده به بقاع متبرکه بیاند.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشاوره تحصیلی، ازدواج، مشکلات جوانان و راهنمایی کارشناسان در این خصوص گفت: پاسخ به مسائل شرعی از دیگر برنامه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری است که در قالب طرح خیمه های معرفت اجرا می شود.

نصیرالاسلامی با اشاره به اینکه توجه به حوزه فرهنگی هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است، گفت: در طرح نوروزی آرامش بهاری برنامه شبی در حرم هر شب در بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) و دیگر بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: اجرای ویژه برنامه تحویل سال از برنامه‌های اجرایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد است که در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری برگزار می شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *