آخرین اخبار

۱۶۳ آموزشگاه در کهگیلویه و بویراحمد آماده اسکان مسافران نوروزی است

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ پایگاه و ۱۶۳ آموزشگاه آماده اسکان مسافران نوروزی در ایام نوروز است.

اشتراک گذاری
19 March 2023
کد مطلب : 124543

حسنعلی عزت‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، گفت: ۱۲ پایگاه و ۱۶۳ آموزشگاه در قالب یک هزار و ۲۶۱ اتاق برای طرح اسکان مسافران نوروزی در سال ۱۴۰۲ در شهرستان‌ها و مناطق استان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۷ اتاق ویژه، ۳۸۲ اتاق در گروه الف، ۵۲۴ اتاق در گروه ب و ۲۴۸ اتاق در گروه ج با توجه به امکانات رفاهی که دارند درجه بندی ودراختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرند.

وی از بازدید مستمر اعضای ستاد اسکان استان از شهرستان‌ها و مناطق خبرداد و گفت: این بازدیدها با هدف حفظ و آمادگی مسئولان طرح اسکان نوروزی و جلب رضایت مسافران انجام خواهد شد.

این مسئول در پایان از مجریان ستاد اسکان نو روزی خواست با سعه صدر ،صبر و حوصله و خوش اخلاقی پاسخگوی مهمانان نو روزی باشند تا مسافران و گردشگران نوروزی خاطره‌ای خوش از سفر به این دیار داشته باشند.

کورش دلشاد مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این آیین گفت: ۷۷ آموزشگاه در سطح شهرستان بویراحمد پذیرای میهمانان نوروزی است و همه تمهیدات لازم برای استقبال از آنان اندیشیده شده است.

معاون پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز گفت: در سال گذشته ۲۴ هزار نفر ۵۰۰نفر در قالب ۶۵۴۲ خانوار در ستاد اسکان آموزش وپرورش پذیرش شده است .

ایرج حجتی افزود: برای پیشرفت شهرستان بویراحمد و مطرح نمودن ظرفیتهای گردشگری در ستاد خدمات سفر نیازمند همگرایی و تعامل بیشتر برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی هستیم.

انتهای پیام/


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *