آخرین اخبار

پذیرش بیش از ۱۶هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش ۱۶۶۳۸ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تا پنجم فروردین ماه خبر داد.

اشتراک گذاری
26 March 2023
کد مطلب : 124757

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، علی سینایی در بازدید از ستاد اسکان نوروزی شهرستان بویراحمد گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا پایان روز پنجم فروردین ۳۶۷۵ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۶۶۳۸ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

سینایی با بیان اینکه بیشترین پذیرش مسافران نوروزی مربوط به پایگاه اسکان شهرستان بویراحمد با ۱۹۷۷خانوار و جمعیتی بالغ بر ۸۳۰۸ نفر بوده است بیان کرد: شهرستان گچساران و کهگیلویه در رتبه های بعدی پذیرش اسکان مسافران نوروزی قرار دارند.

رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش وپرورش استان افزود: بیشترین مهمانان نوروزی امسال به ترتیب از استانهای اصفهان، چهار محال بختیاری ، فارس و خوزستان بوده است.

وی در پایان از عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در استان خواست با تکریم و سعه صدر پاسخگوی مسافران نوروزی باشند تا با خاطره ای خوش استان را ترک کنند. 

 گفتنی است؛ ۱۲ پایگاه و ۱۶۳ مدرسه جهت اسکان نوروزی توسط آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستانها و مناطق پیش بینی شده است که تا 12 فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *