آخرین اخبار

موفقیت پلیس دنا در ناکامی سوداگران مرگ/کشف و ضبط ۱۰۰۰ کیلوگرم مواد مخدر +فیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دنا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰۰ کیلوگرم انواع مخدر توسط پلیس این شهرستان کشف و ضبط شده است.

اشتراک گذاری
۰۸ بهمن ۱۴۰۱
کد مطلب : 121145

سرهنگ سید نورالله تقوی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های مجموعه انتظامی دنا مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، سوداگران مرگ است و همیشه سعی ما بر این بوده که جوانان را از دام نجات دهیم.

تقوی‌نژاد گفت: از آنجا که هدف این سوداگران به دام انداختن نوجوانان و جوانان به سوی اعتیاد است از خانواده‌ها انتظار داریم که بیشتر فرزندان خود را کنترل کنند، دوستان ناباب را از دوستی با آنها منع کنند، رفتار و کردار آنها را در خانه بیشتر کنترل کنند و مهمتر از همه کسانی که اقدام به پخش مواد مخدر در سطح شهر و روستاها دارند را به صورت محرمانه به  مجموعه انتظامی خبر دهند تا ما هم بتوانیم با حمایت دستگاه قضایی با این سوداگران مرگ  برخورد قاطع کنیم و جامعه را از وجود آنها پاک کنیم.

وی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر دنا از ابتدای سال تا به امروز با تلاش های شبانه روزی و پشتوانه دستگاه قضائی  توانست هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کرده و در این راستا 19 خودرو توقیف و 49 نفر قاچاقچی را دستگیر و روانه زندان کند.

 

انتهای پیام/


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *