آخرین اخبار

نزاع واقعیت و دروغ‌سازی‌های مجازی

در میان نزاع واقعیت و دروغ‌سازی‌های مجازی هر کسی که دغدغه ایران و ایرانی را دارد باید به صحنه بیاید و نشان دهد که طرف مقابل با خبرسازی‌های دروغین به دنباله تقابل حاکمیت با مردم، مردم با حاکمیت و مردم با مردم است.

اشتراک گذاری
07 December 2022
کد مطلب : 116523

پایگاه خبری تحلیلی ۱۹ آبان ـ یادداشت ـ صمداله محمدی: ما در شرایط بسیار پیچیده‌ای قرار گرفتیم. شرایطی که رسانه‌های برانداز و تجزیه‌طلب با پروپاگاندای خود و برعکس کردن وقایع به دنبال بهره‌برداری‌های سیاسی خودشان هستند. شرایط فعلی را باید نزاع واقعیت با فضاسازی غیرواقعی در عرصه مجازی دانست.

به طور مثال رسانه‌های برانداز و تجزیه‌طلب چنان سیستان و بلوچستان و کردستان را متشنج جلوه می‌دهند که حتی ممکن است دل برخی از نیروهای داخلی را خالی کند اما سفر رئیس جمهور همه آن خبرهای فیک و دروغین را برملا کرد و نشان داد از واقعیت تا دروغ‌های مجازی فاصله بسیاری وجود دارد.

در میان نزاع واقعیت و دروغ‌سازی‌های مجازی هر کسی که دغدغه ایران و ایرانی را دارد باید به صحنه بیاید و نشان دهد که طرف مقابل با خبرسازی‌های دروغین به دنباله تقابل حاکمیت با مردم، مردم با حاکمیت و مردم با مردم است.

در این نزاع واقعیت و خبررسانی فیک، پایگاه خبری تحلیلی ۱۹ آبان نشان داده است که می تواند به عنوان یک رسانه تراز انقلاب اسلامی در خبررسانی هوشمندانه، صحیح و سریع نقش ایفا کند. علت هجمه اخیر و حمله هکری به پایگاه خبری تحلیلی ۱۹ آبان نیز همین هوشمندی، بصیرت، سرعت و صحت خبررسانی این خبرگزاری است.

حمله هکری به خبرگزاری معتبر فارس مصداق تروریسم رسانه‌ای است و دستگاه‌های ذیربط باید این جنایت رسانه‌ای را مورد پیگیری حقوقی و قضایی در محاکم بین‌المللی قرار دهند و با عاملان و بانیان آن برخورد عبرت‌آموز کنند.

امروز که نظام با شدیدترین نوع جنگ شناختی، روانی و رسانه‌ای مواجه هست علاوه بر اینکه باید خبرگزاری آزاد اندیشی مانند فارس را تقویت کرد بلکه باید به دنبال تکثیر روحیه انقلابی و حقیقت‌گرای پایگاه خبری تحلیلی 19 آبان در سایر رسانه‌ها بود.

قطعاً تکثیر روحیه بصیرت، صحت و سرعت خبررسانی در فارس موجب شکسته شدن خباثت‌ها و رذالت‌های شبکه رسانه‌های تروریستی مانند سعودی اینترنشنال می‌شود که به جای خبررسانی به دنبال نفرت‌پراکنی، آشوب‌سازی، براندازی و تجزیه‌طلبی هستند.

* نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *