آخرین اخبار

هدف سرویس های اسراییلی و آمریکایی از اغتشاشات

🔻هدف سرویس های اسراییلی و آمریکایی این است: ایجاد زخم‌های عمیق بر پیکر جامعه ایرانی، ناامنی دامنه‌دار، نزول اقتصاد و تحقق ایران ضعیف‌شده‌ی مشغول به درگیری‌های داخلی، 🔸طراح راهبرد تبلیغاتی “نزدیک بودن سقوط نظام” سیا و موساد بودند اکنون که اپوزیسیون در داخل خود بخاطر این راهبرد مورد انتقاد قرار گرفته و بدنه رو به […]

اشتراک گذاری
04 December 2022
کد مطلب : 116418

🔻هدف سرویس های اسراییلی و آمریکایی این است: ایجاد زخم‌های عمیق بر پیکر جامعه ایرانی، ناامنی دامنه‌دار، نزول اقتصاد و تحقق ایران ضعیف‌شده‌ی مشغول به درگیری‌های داخلی،

🔸طراح راهبرد تبلیغاتی “نزدیک بودن سقوط نظام” سیا و موساد بودند اکنون که اپوزیسیون در داخل خود بخاطر این راهبرد مورد انتقاد قرار گرفته و بدنه رو به سرخوردگی نهاده، مساله سرویس این است که بتدریج تغییر ریل زمانی دهد.

🔹انتخاب زمان‌هایی مثل آخر آبان و مشابه آن که برای ایجاد تحریک حداکثری اتخاذ شده بود، اکنون گریبانگیر شده و طراحان در حال جا انداختن بازه‌های بیش از یک سال هستند.

آیا سیا و موساد، خود معتقد به سقوط بودند و خطای محاسباتی کردند؟ خیر.

🔸پس چرا این راهبرد را انتخاب کردند؟ برای تحریک و ایجاد انگیزه حداکثری بدنه آشوب.

🔹 آیا متوجه نبودند وقتی در زمان‌های تبلیغ شده، این سقوط اتفاق نیفتاد، بدنه آشوب سرخورده شده، عقب می‌کشد؟ بله می‌دانستند، برای همین به یک ایده کثیف روی آوردند: ایده شعارهای رکیک و خشونت حداکثری!

🔸ایده این بود که با رکیک و مستهجن کردن شعارها و تحریک به خشونت و بی‌رحمی حداکثری و به کار بردن آن نه فقط نسبت به نظام بلکه نسبت به هر فردی که مثل ما نمی‌اندیشد، امکان بازگشت برای این بدنه انتحار کرده سرخورده از بین برود.

🔹یعنی همسایه به همسایه فحشی بدهد یا فرد علیه‌ همکارش اقدامی بکند که دیگر امکان اصلاح بین آن‌ها وجود نداشته باشد.

🔸وقتی پل پشت سر خراب شد، مجبور به ادامه خواهد بود. این فحش‌های رکیک، مستهجن و ناموسی کاملا برنامه‌ریزی شده است و شبکه‌ها برای عادی‌سازی آن بسیار تلاش کردند.

🔹انتهای این طرح چیست؟ انتهای این طرح ویرانی جامعه است. هرج و مرج، تروریسم، ناآرامی و جنگ مسلحانه در استان‌های مرزی‌ست.

🔸اگر طراح معتقد به امکان سقوط نظام بود، فحاشی زبانی و خشونت عملی را تجویز نمی‌کرد، او می‌داند جامعه ایرانی رادیکالیسم را پس می‌زند.

🔹هدف سرویس این است: ایجاد زخم‌های عمیق بر پیکر جامعه ایرانی، ناامنی دامنه‌دار، نزول اقتصاد و تحقق ایران ضعیف‌شده‌ی مشغول به درگیری‌های داخلی، که به تبع آن نفوذ و توان منطقه‌ای خود را هم از دست بدهد.

🔸جامعه ایرانی امروز باید بسیار هوشیار باشد، خشونت و فحاشی را نفی کند، دعوت به گفت‌وگو و تفکر کند. به منشا حرف‌ها دقت کند و متذکر باشد آمریکا و اسراییل و سعودی خیر این وطن را نمی‌خواهند.

🔹 طرح درگیری مردم با مردم، ایده کثیف سازمان سیا و موساد است که ایران ما را تکه پاره می‌خواهند.

وطن نویس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *