آخرین اخبار

لذت خدمت جهادی در اقدامات نوسازی مدارس/ اجرای ۷۱ پروژه آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۱ فضای آموزشی در مهرماه امسال تکمیل و تحویل آموزش و پرورش استان شد.

اشتراک گذاری
24 November 2022
کد مطلب : 115761

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، حسینی نیک به اقدامات یکساله این اداره‌کل اشاره و عنوان کرد: عملیات اجرایی ۳۳ پروژه در قالب طرح محرومیت‌زدایی با اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد ریال و تخصیص ۸۲۰ میلیارد ریال سال گذشته آغاز شد که از این تعداد پروژه ۱۰ مورد در مهرماه ۱۴۰۱ مورد افتتاح و بهره‌برداری گرفت و مابقی پروژه‌ها در حال اجرا است.

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد افزود: شروع عملیات اجرایی ۶۰ پروژه سرویس بهداشتی و آبخوری با تخصیص ۱۲۰ میلیارد ریال آغاز شد که از این تعداد، ۵۵ پروژه در مهرماه مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت و سایر پروژه‌ها در حال اجرا است.

وی با اشاره به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های گرمایشی و سرمایشی در قالب طرح استانداردسازی با تخصیص ۴۷۰ میلیارد گفت: تمامی پروژه‌های این طرح در مهرماه ۱۴۰۱ مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

این مسئول عنوان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مشارکتی با تخصیص ۲۵۰ میلیارد ریال و افتتاح و بهره‌مندی از ۲۵ پروژه نیمه تمام مشارکتی در مهرماه ۱۴۰۱ و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام طرح ملی استانی با تخصیص ۱۲۰ میلیارد ریال و افتتاح و بهره‌برداری از ۱۷ پروژه دیگر اقدامات نوسازی است.

حسینی‌نیک با اشاره به شروع عملیات اجرایی ۳۶ پروژه در قالب طرح جایگزین کانکس با مشارکت بنیاد برکت با تخصیص ۲۵۰ میلیارد ریال که از این تعداد ۳۳ پروژه در مهرماه ۱۴۰۱ مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به طور کلی در مهرماه ۱۴۰۱، تعداد ۷۱ پروژه فضای آموزشی و پرورش در قالب ۲۷۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شد و پیش‌بینی می‌شود تا دهه فجر به ۱۰۰ فضای آموزشی برسد.

وی خاطرنشان کرد: در مهرماه ۱۴۰۱ بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان تجهیزات خریداری و تحویل آموزش و پرورش شد، ضمن اینکه با جذب خیرین مدرسه‌ساز، بخشی از تجهیزات ۲۳ مدرسه در استان تامین شد.

همچنین نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در طول ۳ ماه مدرسه ۶ کلاس‌های در منطقه خلف آباد یاسوج کلنگ‌زنی، تکمیل ‌‌‌‌‌‌‌و  تحویل داد که استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز رضایت از اقدامات خوب نوسازی مدارس گفت: کار جهادی یعنی آنچه که نوسازی مدارس انجام داده و مردم باید لذت کار جهادی را بچشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *