آخرین اخبار

بسیج راه‌های نفوذ دشمن در کشور را بسته است

امام جمعه بهمئی گفت: بسیج راه‌های نفوذ دشمن در کشور را بسته است.

اشتراک گذاری
24 November 2022
کد مطلب : 115767

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی؛ به مناسبت هفته بسیج فرمانده بسیج حوزه ثارالله مرکزی لیکک و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با امام جمعه شهرستان بهمئی دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست با تبریک هفته بسیج عنوان کرد: یکی از ضروری ترین تشکل هایی که امام راحل عظیم‌ الشان فرمودند، تشکل بسیج بود که سابقه ای به طول عمر انقلاب دارد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی ادامه داد: بسیج سرمشق راهبردی دفاع همه جانبه ای است که امام روح الله (ره) پس از پایان دفاع مقدس بر آن تکیه فرمودند و از این نیرو باید به عنوان یاوران دین خدا و حامیان نظام و رهبری معظم انقلاب اسلامی یاد کرد.

امام جمعه شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه بسیجیان لباس جهاد بر تن دارند و مادامی که این لباس بر تن بسیجیان است، ذلت و تسلیم در برابر دشمن، هرگز برای ملت ایران رقم نخواهد خورد، گفت: بسیجیان دشمن شناسان واقعی هستند که بر تمام نظریه های دشمن آگاهی دارند و با بصیرت بر آن غلبه خواهند کرد.

صلواتی گفت: امروز به فضل الهی تمامی بسیجیان در بسیج دانشجویی، ادارات، طلاب و اصناف با اتکا به قدرت خدا و پیروی کامل از دستورات فرماندهی معظم کل قوا در تمامی شرایط سخت در کنار مردم قرار دارند.

وی با بیان اینکه بسیجی یک شخصیت دلسوز اما مقتدر است، گفت: بسیجی قدم های خود را محکم برای انقلاب بر می دارد و در کنار مردم بر مشکلات غلبه پیدا می کند، بسیجی گاهی در میدان جنگ و گاهی در میدان سازندگی است، گاهی در جایگاه تولید علم و دانش و گاهی هم در دل بحران ها برای غلبه بر مشکلات و مردم یاری در کنار آحاد مختلف جامعه است.

امام جمعه شهرستان بهمئی اضافه کرد: در فهم دینی مقتدای بسیجی امامین انقلاب است، در جهاد در راه خدا الگوی چون سردار دلها شهید سلیمانی را دارد که این شهید هم در مکتب امام راحل عظیم‌ الشان بزرگ شده است.

وی گفت: از مهم ترین ویژگی های بسیجیان بصیرت داشتن و بصیرت افزایی در جامعه است، یعنی هم خودشان بصیرت دارند و هم اینکه در جهاد تبیین اهل بصیریت افزایی نسبت به انقلاب هستند، این همان اصلی است که به نام دشمن شناسی و مقابله با دشمن قیام می کنند.

حجت الاسلام صلواتی افزود: انقلاب اسلامی و کشور عزیز ما همیشه به تفکر و نگرش بسیجی نیازمند است و دنیا هم برای این تفکر احترام قائل است، اما دشمنان از این اندیشه واهمه دارند.

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: همه ما سرباز و مطیع امر ولایت هستیم، گفت: ما خود را سرباز کوچک ولایت می دانیم و لبیک گوی مقام معظم رهبری هستیم و با اشاره به اینکه بر عهد و پیمان خود با شهدا هستیم، افزود: ما ذره ای از فرامین ولایت عقب نشینی نخواهیم کرد و با وحدت وهمدلی که فرموده رهبر معظم انقلاب است، به پیش خواهیم رفت.

وی بیان کرد، شجره طیبه بسیج وسپاه در حال رشد و ملت عزیز ایران از میوه های گوارای آن در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، آموزشی، اقتصادی و خدمات گوناگون دیگر بهره می برند گفت : سپاه افتخار ما و عزت آفرین و خار چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام صلواتی با بیان اینکه، سپاه عزیز و قهرمان میراث دار مکاتبی چون مکتب امام راحل، مقام معظم رهبری و سردار شهید سلیمانی است افزود: عزت و اقتدار و موفقیت های سپاه به برکت و ولایت پذیری آنان است.

حجت الاسلام صلواتی ادامه داد؛ فاصله گرفتن از گناه سبب پیشرفت و ترویج فضائل اخلاقی باید اولویت زندگی خود قرار دهیم و اولین فضلیتی که باید به آن همه ما اهمیت دهیم نماز است و همه راه هایی که سبب ترویج فضیلت انسانیت است همین نماز می باشد.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: بسیج مصداق واقعی “و جاهدوا فی الله حق جهاده” یعنی در راه خدا جهاد کنید، و حق جهادش را ادا کنید، است.

وی افزود: استفاده از اخلاق خوب برای جذب جوانان شاید مفیدترین راه این جذب باشد و باید دانست که ارزشها سبب پیشرفت انقلاب شد و رسالت بسیج حفظ ارزش های انقلاب است.

صلواتی رسالت بسیج را ولایت باوری و ولایت یاوری دانست و ادامه داد: برای اینکه رسالت بسیج که همان ولایتباوری و یاوری است را به درستی انجام دهیم باید ابتدا این رسالت را در خودمان پیاده کنیم سپس در دیگران و این محقق نمی شود جز با وحدت همدیگر و بسیج باید این وحدت را به وجود آورد.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: در هر عرصه‌ای که دشمن بخواهد نفوذ کند آن قشری که مقابله می‌کند بسیج است و محور دفاع از انقلاب، همین آحاد عظیم بسیجیان هستند.

حجت الاسلام صلواتی در پایان گفت: بازوی توانمند امام جمعه بسیج و بسیجان است افزود: من به عنوان بسیجی درخدمت تان هستم‌.

فرمانده حوزه ثارالله مرکزی لیکک ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بسیج را یکی از بازوهای مهم و قدرتمند جمهوری اسلامی نامید و عنوان کرد: بسیج با ابتکار داهیانه حضرت امام(ره) شکل گرفت و با تدابیر مقام معظم رهبری، در دوران حاضر به یک نهاد قدرتمند و بازویی مردمی و نیرومند برای انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

ستوان دوم کاووس احمدی نژاد بیان کرد: بسیج حاصل ژرف‌اندیشی و هوشیاری بنیانگذار انقلاب اسلامی و این نهاد مقدس از ابتدای انقلاب تا کنون عامل اصلی خنثی‌سازی توطئه دشمنان بوده‌است.

فرمانده حوزه ثارالله مرکزی لیکک افزود: هدف از برگزاری هفته بسیج، گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه، تجدید بیعت و آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس است.

وی در پایان هم از برگزاری برنامه های مختلف و متنوعی به مناسبت هفته بسیج در پایگاه های بسیج این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/

 


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *