آخرین اخبار

احتمال به تعویق افتادن سفر قالیباف به کهگیلویه و بویراحمد بدلیل وضعیت کرونا

سفر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد که قرار بود طی هفته جاری و بلافاصله پس از سفر به استان چهارمحال بختیاری انجام شود بدلیل وضعیت حاد کرونا در کشور به تعویق افتاده و به زمانی دیگر موکول می شود.  محمدباقر قالیباف در زمان تبلیغات مجلس یازدهم ، پررنگ تر شدن […]

اشتراک گذاری
19 November 2020
کد مطلب : 57108

سفر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد که قرار بود طی هفته جاری و بلافاصله پس از سفر به استان چهارمحال بختیاری انجام شود بدلیل وضعیت حاد کرونا در کشور به تعویق افتاده و به زمانی دیگر موکول می شود.

 محمدباقر قالیباف در زمان تبلیغات مجلس یازدهم ، پررنگ تر شدن بعد نظارتی مجلس به نفع مردم را وعده داده بود که پس از راهیابی ایشان و انتخاب بعنوان رئیس مجلس  سلسله بازدیدهای نظارت میدانی از استان های کشور را در دستور کار قرار داد.

 

قالیباف سفر به استان ها با الویت استان های محروم کشور را در راستای تقویت وظایف نظارتی مجلس از استانهای خوزستان و سیستان و بلوچستان آغاز نمود و همانطور که گفته بود سفر به استانها و مناطق محروم کشور را در برنامه خود قرار داده و این سفرها ادامه دارند.

 

وی در سفر اخیر خود به خوزستان با اشاره به وظیفه خود در مجلس شورای اسلامی و اقدام برای نظارت و اجرای قانون بیان داشته بود : حل مشکلات همه مناطق محروم کشور در دستور کار مجلس شورای اسلامی است و سال آینده در زمان تنظیم برنامه هفتم توسعه در مجلس احکامی در دستور کار قرار می‌گیرد که مستقیما برای حل مشکلات محرومان باشد.

 

برخلاف برخی ادعاها که سفر رییس مجلس به فلان استان یا شهرستان به دعوت فلان شخص یا فلان مسول انجام میشود سفرهای روتین و استانی وی از قبل پیش بینی شده و طبق وعده های از قبل داده شده انجام می شوند.

 

این پایگاه خبری آمادگی انعکاس درخواست ها و گزارش مشکلات مناطق مختلف را به رییس مجلس شورای اسلامی دارد.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *