آخرین اخبار

تکذیب کلیپ ضرب و شتم متهم توسط ماموران انتظامی گچساران

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر ضرب وشتم متهم توسط مامورین نیروهای نظامی شهرستان را بشدت تکذیب نمود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ارسلان خادمیان جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در تشریح این خبر گفت: انتشار کلیپی در فضای مجازی دال بر ضرب وشتم فردی توسط ماموران یکی از یگانهای انتظامی در این شهر […]

اشتراک گذاری
02 November 2020
کد مطلب : 56706

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر ضرب وشتم متهم توسط مامورین نیروهای نظامی شهرستان را بشدت تکذیب نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ارسلان خادمیان جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در تشریح این خبر گفت: انتشار کلیپی در فضای مجازی دال بر ضرب وشتم فردی توسط ماموران یکی از یگانهای انتظامی در این شهر که در کلیپی انتشار یافته را بشدت تکذیب کرد.
سرهنگ خادمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس خبرهای منتشر شده در این باره را رد کرد و گفت: در پی تماس تعدادی از شهروندان درساعت۰۴۳۵صبح روز یکشنبه مورخه ۹۹/۸/۱۱ مبنی بر درگیری بین چندین نفر در یکی از محلات شهرستان،گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده گردید که چند نفر که دارای شرایط روحی وروانی عادی ومناسبی نمی باشند اقدام به سنگ پرانی به سمت همدیگر و منازل اطراف می نمایند که باعث اعتراض و آزار بسیاری از خانواده ها دراین محله گردیده است .
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تصریح کرد:در همان لحظات اولیه حضور مامورین انتظامی در صحنه سر و صورت تعدادی از این افراد زخمی بوده و همه افرادحاضردر درگیر ی توسط عوامل انتظامی دستگیر وبه یگان انتظامی جهت سیرمراحل قانونی انتقال یافتند.
سرهنگ خادمیان افزود؛ بسیاری از افراد آسیب دیده از حرکات و سنگ پراکنی این افراد به کلانتری مربوطه مراجعه و ضمن تشکر از دستگیری این افراد بصورت کتبی شهادت دادند که این افراد قبل از رسیدن مامورین مجروح ودارای سر و صورت خونین بوده وبا بازبینی دوربین های مداربسته مشاهده گردیده که دستگیرشدگان در صحنه و قبل از رسیدن به یگان انتظامی دارای سر و صورت مجروح و خونین بوده اند.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد:دستگیرشدگان به مرجع قضایی معرفی وباقرارمناسب راهی زندان گردیدند وبرای رهایی از چنگال قانون اقدام به انتشار تصاویر و اخبار کذب در فضای مجازی نموده اند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *