آخرین اخبار

جریمه ۱۱ میلیاردی قاچاقچیان پارچه در یاسوج

مدیرکل تعزیرات از محکومیت ۱۱ میلیاردی قاچاقچیان پارچه در یاسوج خبر داد.  روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد: صالحی مدیرکل تعزیرات استان گفت: مامورین انتظامی استان (اداره مبارزه قاچاق کالا و ارز) با همکاری مامورین انتظامی یکی از استانهای همجوار، خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه کامیون از استان بوشهر را […]

اشتراک گذاری
31 October 2020
کد مطلب : 56679

مدیرکل تعزیرات از محکومیت ۱۱ میلیاردی قاچاقچیان پارچه در یاسوج خبر داد.

 روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد: صالحی مدیرکل تعزیرات استان گفت: مامورین انتظامی استان (اداره مبارزه قاچاق کالا و ارز) با همکاری مامورین انتظامی یکی از استانهای همجوار، خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه کامیون از استان بوشهر را دارد در اجرای طرح مبارزه با خودروهای حامل کالای قاچاق در محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان به صورت نامحسوس و کنترل کامیون های عبوری مامورین توانستند کامیون مذبور را در منطقه سرنجل کل در حومه شهر یاسوج شناسایی و متوقف نمایند.
وی افزود: پس از بازرسی کامیون فوق، مقادیر زیادی کالای قاچاق خارجی به مقدار ۱۸۲ طاقه پارچه کشف و ضبط نمودند و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
مدیرکل تعزیرات در ادامه گفت: رئیس شعبه دوم تعزیرات پس از دریافت گزارش، تحقیقات و استعلامات خود را آغاز کرد.
براتعلی صالحی بیان داشت: شعبه دوم بدوی با محرز شدن تخلف از سوی متهمین علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به محکومیت مبلغ ، یازده میلیاردو نهصدو نود میلیون و شصدو ده هزار ریال در حق صندوق محکوم کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *