آخرین اخبار

درگذشت اولین شهردار دوگنبدان پس از انقلاب

  اولین شهردار دوگنبدان هم کوچ کرد و از میان ما پر کشید. آری، منصور باغ سرداری معلمی که اوایل دهه چهل از منصوریه بهبهان به قصد تعلیم و تربیت فرزندان این منطقه، به دوگنبدان کوچ کرده بود، بعد از سال ها مجاهدت در راه علم و دانش، بار دیگر قصد مهاجرت کرد و این […]

اشتراک گذاری
25 October 2020
کد مطلب : 56568

 

اولین شهردار دوگنبدان هم کوچ کرد و از میان ما پر کشید.
آری، منصور باغ سرداری معلمی که اوایل دهه چهل از منصوریه بهبهان به قصد تعلیم و تربیت فرزندان این منطقه، به دوگنبدان کوچ کرده بود، بعد از سال ها مجاهدت در راه علم و دانش، بار دیگر قصد مهاجرت کرد و این بار دوگنبدان را به قصد دیار باقی ترک گفت..

بارها پای صحبت هایش نشستم و نوشتم، شیرین سخن می گفت و با امید…
علیرغم این که زحمات زیادی در راه به ثمر نشستن انقلاب کشیده بود، اما هیچ گاه نشنیدم که توقعی از مسئولی داشته باشد.

اما شاید برای شما جای سوال باشد که چرا به جای تصویر خودش، تصویر سند استعفای ایشان از شهرداری دوگنبدان را به اشتراک گذاشته ام؟
این تصویر که سندی تاریخی است را به اشتراک گذاشتم تا شاید مسئولین محترمی که تنها هدفی که ندارند، خدمت به مردم است و رفع مشکلات آنها، درس عبرت بگیرند.
همانطور که در متن سند مشاهده می کنید، دخالت بالادستی ها و ندادن اختیار تام، مشکلات زیاد مردم و کمبود امکانات جهت رفع مشکلات مردم به عنوان دلایل استعفا از شهرداری دوگنبدان عنوان شده است، درست بر عکس مسئولین فعلی که نه توجهی به مشکلات مردم دارند و نه رفع آنها، تنها به دنبال اجابت اوامر ملوکانه هستند تا شاید چند صبایی بیشتر صندلی را حفظ کنند.
و البته اکثرا به فکر تنها چیزی که نیستند استقلال فکری و عدم دخالت دیگران در کارهایشان است، آن هم نه دخالت مسئولین بالادستی، بلکه دخالت دیگرانی که خود را ارباب منطقه می دانند و مسئولین و مردم را برده زر خرید خود..

ایمان محمدپورفتح

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *