آخرین اخبار

یکی از عوامل شهادت مرزبان کهگیلویه و بویراحمدی دستگیر شد

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: یکی از عاملان به شهادت رساندن دو تن از مرزبانان دشت آزادگان در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. سردار” لطفعلی پاکباز”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی شهادت دو تن از مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان سرگرد “مقداد بویر” و ستوانسوم “عبدالله […]

اشتراک گذاری
23 October 2020
کد مطلب : 56562

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: یکی از عاملان به شهادت رساندن دو تن از مرزبانان دشت آزادگان در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سردار” لطفعلی پاکباز”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی شهادت دو تن از مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان سرگرد “مقداد بویر” و ستوانسوم “عبدالله مومن زاده”در درگیری با قاچاقچیان، ماموران هنگ مرزی با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه موفق شدند یکی از عوامل شهادت مرزبانان غیور را شناسایی کنند.

وی افزود: در رصد صورت گرفته، ماموران متوجه شدند متهم در یکی از منازل در شهر مرزی “رفیع” مخفی شده که با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی، دستگیر شد.

سردارپاکباز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان خوزستان،خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد و مرزبانان با اشراف اطلاعاتی در تمام نقاط مرزی استان، اجازه نمی دهد قاچاقچیان در هیچ نقطه ای از مرزهای خوزستان احساس امنیت و آرامش کنند و مرزبانی ناجا و دستگاه قضائی با آنان قاطعانه برخورد خواهدکرد.

لازم به توضیح است مقداد بویر یکی از مرزبانان به شهادت رسیده از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد منطقه چاروسا است

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *