آخرین اخبار

وضعیت فوق حاد در بویراحمد

فرماندار شهرستان بویراحمد از اعمال محدودیت‌های کرونایی از روز پنجشنبه ۲۴ مهر ماه بعلت شرایط فوق حاد کرونایی در این شهرستان خبر داد. “شاهرخ کناری”در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: شهرستان بویراحمد هم اکنون در وضعیت فوق حاد کرونایی قرار دارد. وی اظهارکرد: طی دیروز تاکنون ۶ فوت ناشی از کروناویروس در این […]

اشتراک گذاری
17 October 2020
کد مطلب : 56464

فرماندار شهرستان بویراحمد از اعمال محدودیت‌های کرونایی از روز پنجشنبه ۲۴ مهر ماه بعلت شرایط فوق حاد کرونایی در این شهرستان خبر داد.

“شاهرخ کناری”در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: شهرستان بویراحمد هم اکنون در وضعیت فوق حاد کرونایی قرار دارد.

وی اظهارکرد: طی دیروز تاکنون ۶ فوت ناشی از کروناویروس در این شهرستان ثبت شده و در واقع ۶ خانواده داغدار عزیرانشان شدند.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون ۶۷ نفر در شهرستان بویراحمد بعلت ابتلا به این بیماری ویروسی جان خود را از دست دادند.

کناری تصریح کرد: هم اکنون ۹۰۰ نفر بیمار کرونایی در این شهرستان یا در خانه قرنطینه و یا در بیمارستان بستری هستند و هنوز شرایط بهبودیافتگی ندارند.

وی ادامه داد: روزانه تعداد بستری بیماران کرونایی شهرستان بویراحمد ۲.۵ برابر بیماران ترخیصی می باشد که این وضعیت خطرناک است.

فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد: به همین علت محدودیت هایی جدید کرونایی از فردا پنجشنبه ۲۴ مهر ماه در ورودی‌های شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد توسط پلیس راه، نیروی اتنظامی، و با همکاری هلال احمر و مرکز بهداشت اعمال می شود و به استثنای خودروهای دارای پلاک شهرستان اجازه ورود به خودروهای دارای سایر پلاک ها دا ه نمی شود.

کناری تاکید کرد: شورای اداری شهرستان بویراحمد تا اطلاع ثانوی در آماده باش قرار دارند.

وی اظهارکرد: طرح هر روستا یک ستاد کروناویروس با همکاری دهیاران اجرا می شور تا شرایط روستاهای شهرستان به وضعیت فوق حادکرونایی نرسد.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: بصورت جدی از بازار، اصناف مختلف، ادارات، بانک‌ها، ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری و حتی آرایشگاه‌های زنانه به کمک تعزیرات، سازمان صمت و مرکز بهداشت بازدید خواهیم کرد و با کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را جهت پیشگیری از کرونا رعایت نمی کنند، مدارا و اغمال نخواهیم کرد ‌و به شدت برخورد می شود.

کناری افزود: این محدودیت ها با نظر اعضای شورای تامین شهرستان ایجاد و اعمال می شود.

وی بیان کرد: در این محدودیتها تنها به خودروهای با پلاک شهرستان بویراحمد اجازه ورود و خروج داده می شود و انتظار داریم مردم سایر نقاط کشور از فردا پنجشنبه از سفر به مقصد یاسوج پرهیزند و ساکنان یاسوج نیز از مبدا این شهر به سایر نقاط سفر غیر ضرور نداشته باشند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *