آخرین اخبار

انتقاد امام جمعه یاسوج از آب و فاضلاب

امام جمعه یاسوج با اشاره به شکستگی شبکه انتقال در برخی خیابان‌های شهر گفت: این امر سبب هدر رفت منابع آبی می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته با اشاره به شکستگی شبکه انتقال در برخی خیابان‌های یاسوج اظهار داشت: این امر سبب هدر رفت منابع آبی می‌شود و متولیان امر باید […]

اشتراک گذاری
10 October 2020
کد مطلب : 56381

امام جمعه یاسوج با اشاره به شکستگی شبکه انتقال در برخی خیابان‌های شهر گفت: این امر سبب هدر رفت منابع آبی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته با اشاره به شکستگی شبکه انتقال در برخی خیابان‌های یاسوج اظهار داشت: این امر سبب هدر رفت منابع آبی می‌شود و متولیان امر باید از هدر رفت آب جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه “آب با تلاش و هزینه زیاد تأمین و به دست مردم می‌رسد و نباید به راحتی آن را هدر رفت و باید قدر آن را دانست” عنوان کرد: فرسودگی و شکستگی لوله‌ها و خطوط انتقال آب هرچه سریعتر ترمیم و اصلاح شوند.

حسینی با اشاره به ۲۰ مهرماه روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی ابراز کرد: برخی بلایای طبیعی از جمله آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، سیل و زلزله در استان رواج دارد و باید آمادگی لازم برای مقابله بهتر با آن‌ها را داشته باشیم تا کمترین آسیب به ما وارد شود.

وی با اشاره به ۲۴ مهرماه روز وقف گفت: وقف سنت حسنه، احسان ماندگار و صدقه جاریه است و انواع و اقسام مختلفی دارد و ابعاد گسترده‌ای را شامل می‌شود و باید فرهنگ وقف هرچه بیشتر در استان ترویج و توسعه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: وقف در صورت ترویج در جامعه می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند و فرهنگ وقف در گذشته در کشور و استان بسیار توسعه داشت اما امروز مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار گرفته است.

حسینی خاطرنشان کرد: بیماری و ویروس کرونا وارد زندگی ما شده و خطر جدی دارد و برای مقابله با آن چاره‌ای جز رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی نیست و در آیین‌ها و مراسم‌های مذهبی تا حد زیادی این شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت می‌شود.

وی گفت: انتظار می‌رود که دیگر قشرهای مردم نیز به این نکته توجه کنند تا شاهد ریشه‌کنی این ویروس باشیم و معلوم نیست این بیماری تا چه زمانی ادامه دارد و تمام فعالیت‌ها را مختل و تعطیل کرده و باید هرچه بیشتر نکات بهداشتی و دستورالعمل‌ها رعایت شود

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *