آخرین اخبار
اشتراک گذاری
17 September 2018
کد مطلب : 20896

در دور قبلی انتخابات در حوزه بویراحمد و دنا، آرایش اصولگرایان به دلایل مختلفی که در این مجال فرصت پرداخت به آن نیست، آرایشی تفرقه افکنانه بود که نتوانست موفقیت چشمگیری را برای آنها به دست آورد.

اکنون که بازار خانه نشینی های انتخاباتی کم کم گرم شده است، تقریبا مهمترین کاندیداهای انتخاباتی از هر دو طیف سیاسی مشخص شده اند.

نقش تعیین کننده در این بین را جریانی خواهد برد که وحدت تمامیتی بیشتری را داشته باشند.

طرفداران روشنفکر پیش بینی آرای ۵۰ هزار نفری را دارند، آرایی که به پشتوانه رای قبلی شان در دور قبلی میسر شده بود.

در این بین ستار هدایتخواه دیگر کاندیدای انتخاباتی جریان اصولگرا در این حوزه به تازگی در اظهار نظری اعلام کرده است که امکان حضور وی در انتخابات مجلس وجود دارد.

حال دوباره برگشت به عقب در بین این جریان در حال شکل گیری است. روشنفکر که آرای وی با توجه به برخی موضوعات از هر دو طیف سیاسی است اگر کنار برود، برخی از سبد آرای وی(جریان اصلاح طلبی) سمت کاندید دیگری به جز هدایتخواه می رود.

اگر هدایتخواه در این بین کنار برود باز هم بخشی از آرای وی(جریان اصولگرایی) بسمت دیگری هدایت می شود.

اما آنچه مشخص است این است که در صورت وجود هر دو کاندید، نتیجه نهایی با این درصد جابجایی است.

جایی که رقبای این طیف از جمله غلام محمد زارعی در کمین این انتخاب نشسته اند.

پر واضح است همگرایی باید هرچه سریعتر اتفاق بیافتد اما بی شک باید در مورد حضور روشنفکر در دور جدید واکاوی بیشتری صورت گیرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۳ responses to “تحلیلی بر انتخابات بویراحمد؛شکست مجدد جریان اصولگرایی”

  1. معتدل says:

    من به زارعی رای دادم این دور اخر ولی غلط کردم . من بازاری ام و عضو اتاق اصناف حاضرم زندگی ام را گرو بذارم زارع بیشتر از بیست هزار رای نمی اورد نابود کرد مردم رو … کاش هدایت خواه رای بیاورد که در مجلس توان مقابله با ظلم رو دارد و از محرومان دفاع میکند

  2. اکبر ت says:

    به نظر حقیر هدایتخواه نباید اصلا ثبت نام هم بکند ، خودم هم از طرفداران پروپا قرصش هم هستم ، اگر باشد باز هم شکست باز هم طیف مقابل برنده اند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *