آخرین اخبار
اشتراک گذاری
14 September 2018
کد مطلب : 20785

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش سرقت های درون خودر، گفت: بیشترین آمار سرقت مربوط به خودروهای پراید، پژو و سمند است، متاسفانه مردم خودروها را در مکان های نا امن رها می کنند و همین امر فرصتی خوب برای سارقات مهیا می کند.

سرهنگ سعید بالش زر با اشاره به اینکه پارک خودرو در مکان امن و البته سرکشی مستمر به خودرو یک ضرورت است گفت: بیشترین سرقت در ساعات ۱۲ به بعد در روز و اوایل شب تا حدود ساعت ۱۰ شب است.

وی در خصوص سارقان طلا فروشی یاسوج هم گفت: این افراد سابقه دار بودند، پرونده نهایی شد و هم اکنون در اختیار داگستری و زندان مرکزی یاسوج هستند.

بالش زر در خصوص گمانه زنی ارتباط این افراد با سرقت های دهدشت و گچساران گفت: سارقان طلا فروشی های استان برای اینکه شناسایی نشوند به صورت تیم های مجزا بودند هرچند در نهایت تلاش پلیس، دستگاه قضایی و امنیتی حاشیه امنی برای این افراد نگذاشت.

وی به شایعتی مبنی بر قاچاق کودک و قتل در کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه برخی اخبار بدون سندیت و کاملاً مغایر با آنچه در واقعیت هست در جامعه نشر پیدا می کند، این اخبار کذب هم خانواده ها را دچار تنش هایی می کند و هم امنیت عمومی استان را خدشه دار می کند که قطعاً با شایعه پراکنان برخورد می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان در خصوص شایعات پیرامون فوت دو نوجوان یاسوجی هم گفت: هرگونه اظهار نظر قطعی در این زمینه مردود است چرا که پزشکی قانونی ت کنون نتیجه نهایی را اعلام نکرده است اما شواهد وقوع قتل را تقریباً محال می کند.

سرهنگ بالش زر با اشاره به رتبه خوب کهگیلویه و بویراحمد در زمینه امنیت، گفت: خوشبختانه امنیت عمومی در استان جایگاه اول تا سوم کشور را به خود اختصاص داده که بدون شک نتیجه همراهی و همکاری مردم، با پلیس و دستگاه های قضایی و امنیتی استان است

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در خصوص امنیت مردم با احدی تعارف ندارد و در این زمینه از تمام توان و ظرفیت خود بهره می برد.

سرهنگ سعید بالش زد در پایان به خانواده ها توصیه کرد: در روزهای اخیر و به ویژه تعطیلات هفته بعد با توجه به حضور خانواده های عزیز در مراسمات عزاداری و خالی ماندن خانه ها لازم است حتما یک نفر برای رعایت مسائل امنیتی در خانه بماند و سرکشی از منازل مستمر انجام شود هرچند در این زمینه پلیس به رسالت ذاتی خود برای تامین امنیت و سرکشی مدام از اموال مردم کما فی السابق در صحنه حضور خواهد داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *