آخرین اخبار
اشتراک گذاری
19 August 2018
کد مطلب : 19913

فرماندار گچساران در جواب این سوال که آیا باتوجه به اینکه یکی ازاعضای شورای شهر دوگنبدان در رسانه ها عنوان کرده است که فردا یکشنیه مصوبه عزل شهردار را اجرائی خواهیم کرد آیا چنین چیزی امکان دارد و  اعضای شورای شهر (مخالف شهرداردوگنبدان) چنین اختیاراتی را دارند؟ فرماندار گچساران گفت: چنین چیزی صحت ندارد و ظفری همچنان شهردار دوگنبدان است چون تا الان شورای حل اختلاف برگزار نشده است.
عبدالرحیم رحیمی افزود: طبق قانون،در مرحله اول مصوبه عزل شهردار دوگنبدان در کمیته انطباق مطرح شد که در نهایت رد شد و با توجه به اعتراض اعضای شورای شهر برای تصمیم گیری به شورای حل اختلاف استان ارسال شده است.
رحیمی در ادامه گفت:هفته گذشته  استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشستی با اعضای شورای شهر و شهردار دوگنبدان داشت که استاندار در این راستا  طرفین را به تعامل با همدیگر دعوت کرد و در این خصوص مهلتی به آنان داده و در صورت عدم تعامل مصوبه به شورای حل اختلاف ارسال می شود.
فرمانداردوگنبدان در پایان گفت: فغلا ظفری شهردار دوگنبدان است و طبق قانون عزل و ابقاء شهردار در شورای حل اختلاف استان مطرح و رای گیری می شود.
گفتنی است: ترکیب اعضای شورای حل اختلاف استان شامل: رئیس کل دادگستری استان، استاندار، نماینده بویراحمد و دنا، نماینده کهگیلویه و یکی از اعضای شورای استان می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “واکنش فرماندار گچساران به خبر عزل شهردار”

  1. Anonymous says:

    یه دزد از خدا بیخبر که حکم …. برای گچساران تصمیم میگیره و هر سری یه برنامه تو رسانه های محلی داره. ایشون عقده ای بیش نیستند و هویتش برا همه مشخص

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *