آخرین اخبار

اختتامیه سومین جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون برگزار می شود

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: اختتامیه سومین جایزه ملی ادبی داستان کوتاه سقلاتون,٢٩ و٣٠ مرداد ماه در گچساران برگزار می شود.

اشتراک گذاری
18 August 2018
کد مطلب : 19907

 

به گزارش ۱۹ آبان ، امیر حسین نوروزی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ارتباط مناسب با روند و دستاورد های تازه در ادبیات داستانی یکی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی بیان کرد: این جشنواره فرصتی مناسب برای رشد مطلوب تر نویسندگان و بهره مندی از کارگاهای تخصصی است که توسط اساتید بزرگ ادبیات داستانی برگزار می شود.

نوروزی افزود: این جشنواره در سومین دوره خود جایگاه برجسته خود را در سطح کشور دست یافته و نویسندگان از این جشنواره به خوبی استقبال کردند و آثار بسیاری به جشنواره ارسال شد.

نوروزی تصریح کرد: در این جشنواره که تلاش میشود در جدول تقویم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد داورانی برجسته و نام آشنایی از جمله ابوتراب خسروی،محمد جواد جزینی و حسن بهرامی آثار رسیده را داوری کردند و همچنین کارگاههای تخصصی برگزار خواهند کرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: آیین پایانی سومین دوره جشنواره ملی سقلاتون ساعت ١٠ صبح روز ٣٠ مرداد ماه در محل باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *