آخرین اخبار
اشتراک گذاری
11 August 2018
کد مطلب : 19689

آنچه که امروز شهر نفت خیز گچساران بر روی آن بنا شده است  ، فرجام به دو طیف است یک طیف  حامی تاج گردون و یک طیف مخالف یا ضد تاج گردون اند ، یک طیف می خورند ، می برند و زور می گویند و به ریش  جماعت روبرو می خندند ، و یک طیف هم که عاجز و ناتوان در گوشه ای چشم به روشنایی دوخته اند و از تبعیض ، حق کشی و بی عدالتی سکوت اختیار کرده اند ، طیفی سلطه گر در امورات و مسلط بر شهر و با نفوذ در ادارات  و طیفی هم خاموش ولی آشفته در فقر بدحالی که از اجحاف آن طیف در محنت به سر می برند .

در گچساران این گونه است یا حامی تاج گردون باش و برای او چاپلوسی و چاقو کشی کن یا در مشقت ، رنج ، سختی به سر ببر و اندوه بخور و زجر بکش در گچساران اگر در زیر پُست تاج گردون کامنت نگذاشتی در صف مخالفان تاج گردون قرار داری اگر جای از او بد گفتی باید با احتیاط درون شهر راه بروی ، اگر به او تعظیم نکردی و او را بزرگوار ،  عالیقدر ،  شریف و نجیب خطاب نکردی درب هیچ اداره ای برایت باز نمی شود .

طیف تاج گردون هم خودشان دو دسته اند ، عده ای که کلِ می زنند و از او تعریف تمجید و زیاده گویی می کنند و با هر واژه ای همانند ، ناجی ، میرشکال ، معمار ، حاج غلام ، دکتر ، تاج او را می ستاین و با هر توصیفی او را به همگان  می نمایند و در دایره چاکری و غلامی و پادویی قرار دارند  ، و عده مکار و حیله گر که نان رانت تاج گردون را می خورند تاج گردون شکم آنها را می پروراند و مسول خرج دخل  وهزینه های انتخابات ، رسانه …… و نیز محافل و جلساتش نیز هستند  و برایش حق الزحمه ای کنار می گذارند تا منافع تاج گردون نیز حفظ شود   .

در گچساران عده کثیری تاج گردون را اصلاح طلب می نامند و او را قدرت اول اصلاحات استان می پندارند و از او بنام اصلاح طلبی و صدای اصلاح طلبان نام می برند ، ولی غافل از اینکه نمی دانند که تاج گردون اصلاح طلبان را ابزاری برای رسیدن به مقاصد خود می داند و اصلاحات را پله ای برای تاراج سرمایه های گچساران می بیند .

تاج گردون اگر اصلاح طلب بود کی از اصلاح طلبان دفاع کرد ؟ کی برای جریان اصلاح طلبی فریاد کشید و از مواضع اصلاح طلبان دفاع نمود ؟ تاج گردون اگر اصلاح طلب بود در محفل بسیج دانشجویی دولت و جریان دولت را نمی کوبید ، تاج گردون اگر اصلاح طلب بود از صدای سخنان مخالفینش هراسی نداشت .

حال که کشور در تلاطم بازار  و بحران اقتصاد در تمام سطوح قرار گرفته است و حال  که نرخ دلار و ارز در بالاترین سطح قرار دارد معمار اقتصاد ایران چه می کند ؟

حال که سیرصعودی تمام اجناس در بازار ایران کمر قشر کم بضاعت و تنگ دست جامعه را شکسته است ناجی اقتصاد ایران کجاست؟

حال که مفسدان اقتصادی کشور دراین موقع بهت رنج با رانت خواری خون مردم را می مکند و سرمایه های ملی کشور را به سهم خود و خودی ها می بخشند چرا صدای ریاست کمیسیون بودجه مجلس خفته است ؟

حال نیم نگاهی هم با عینک واقعیت به حقایق جبهه رسانه ای تاج گردون می اندازیم تا به ماهیت سربازانی که او را به سبک حماسی می سرایند  پی ببریم سالهاست که این رسانه ها مسول پوشش دادن نقاط ضعف تاج گردون اند  آنهایی  که جامه نیرنگ به تن کردند و به مردم حُقه می زنند و با تزویر به دنبال اعتماد مردم می گردند .

سربازانی که شبانه روز در فضای مجازی بدنبال بزرگنمایی و اغراق به تاج گردون اند ،تا که به این واسطه پوشالی دردهای جوانان گچساران باشند ، دردهای که از قول های دروغ ، تبعیض ها در اشتغال ، توسعه نیافتگی گچساران …سر چشمه می گیرد .

حال باید گفت  حال همه جوانان گچساران خوب است ولی تو باور نکن ، حالی که در سرور های مجازی سربازان تاج گردون نمایش می دهند و با عمق واقعیت فاصله کهکشانی دارد ، دل رنجور جوانان گچساران را چه کسی اینگونه ناخوش کرد که  نسبت به آقای نماینده تا این حد بی اعتنا شده اند  و هیچ توجهی به کلام ، قول و نطق او ندارند .

جوانانی که زیر چرخ ارابه های سرمایه داران و پیمانکاران و حامیان و لیدرهای تاج گردون له شده اند و تنها امیدشان به روزیست که قانون و حق طلبی جای رابطه و ضابطه را در گچساران بگیرد .

حال باید دید که افراط و تفریط تا چه زمانی بر آسمان  گچساران نقش می بندد و حکمرانان تا چه زمانی به این بیدادگری ها ادامه خواهند داد و مرد هزار چهره تا کجا باید  رویه انحصارطلبیش را امتداد  بخشد و از اعتماد مردم شریف گچساران سو برداشت کند و جوانان گچساران تا کی باید تاج گردون را نه در شعار بلکه در عمل ببینند  و دگر به نسخه پیچیدن های قبلی اکتفا نکنند و توان آن را داشته باشند که از حق و حقوق قانونی خود دفاع کنند .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *