آخرین اخبار

برنامه قطعی برق امروز ۶ مردادماه کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از اجرای خاموشی بابرنامه برق براساس برنامه مدیریت اضطراری پیک مصرف در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، بویراحمد، باشت و چرام استان امروز شنبه ۶ مردادماه اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
28 July 2018
کد مطلب : 19146

محمود مشکل گشا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خاموشی امروز برنامه مدیریت اضطراری پیک بار مصرف در شهرستان کهگیلویه در دهدشت و در مناطق کوی آزادگان ۲ و پاسداران، کمربندی سایپا، گلزار شهدا، صدا و سیما، خیابان شهید مذکور پارسی، خیابان پست، دانشگاه آزاد اسلامی، کوی جانبازان، کوی شاهد و جاده سوق و رواق از ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه تا ۱۳:۱۰ دقیقه اجرا می‌شود.

وی از قطع و وصل شبکه‌های توزیع برق در پمپاژهای کشاورزی ماهور باشت از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه تا ۱۵:۳۰ دقیقه امروز هم خبرداد و افزود: برق مناطق سرآبنیز، خربل و سدچم شیر گچساران از ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه تا ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه امروز نیز براساس مدیریت اضطراری در پیک بار قطع و وصل می‌شود.

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برق بخشی از شهر یاسوج نیز شامل ارم‌ها، انتقال خون، ابوذر یک تا هفت، دادگستری، خیابان جمهوری و بیمارستان شهدای گمنام از ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه تا ۱۴:۱۰ دقیقه بهمراه و شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج از ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه تا ۱۵:۱۰ دقیقه در شهرستان بویراحمد نیز قطع و وصل می‌شود.

مشکل گشا با بیان اینکه برق شهر باشت از ۱۳:۵۰ دقیقه تا ۱۵:۱۰ دقیقه نیز مشمول مدیریت اضطراری در پیک بار است، خاطرنشان کرد: برق شهر چرام و روستاهای تابعه نیز از ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه تا ۱۶:۱۰ دقیقه امروز شاهد خاموشی های با برنامه است.

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خاموش کردن لامپ‌های اضافی و استفاده از روشنایی طبیعی در روز را ساده ترین راه صرفه جویی در مصرف برق عنوان کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *