آخرین اخبار
اشتراک گذاری
26 July 2018
کد مطلب : 19100

انصاف نیوز نوشت: درحالیکه گمانی زنی‌ها و تلاش‌های غلامرضا تاجگردون برای جانشینی محمدباقر نوبخت در سازمان برنامه و بودجه بالا گرفته است وی در تلاش است برادر خود را به عنوان مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از سازمان‌های تابعه‌ی وزارت راه و شهرسازی بفرستد.

شنیده‌های راهروهای وزارت راه و شهرسازی حاکی از آن است که محمدقائم تاجگردون به عنوان عضو هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری از تاریخ ۱/ ۷ /۹۰ تا ۱ /۷/ ۹۵ در ماموریت آموزشی بسر می‌برده و از سوم دی ماه ۱۳۹۳ نیز به عنوان مدیر کل فن‌آوری اطلاعات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت منصوب شده است. حالا با اخذ مدرک دکتری و به پایان رسیدن ماموریت آموزشی خود؛ در راه رفتن به یکی از سازمان‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان مجری ساختمان‌های دولتی است.
وضعیت فناوری اطلاعات این سازمان‌ها نشان‌دهنده‌ی این است مدیرکل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تحصیلات غیرمرتبط کمتر از یک سال به این سمت منصوب شده است و وضعیت «خوب» فناوری اطلاعات سازمان بنادر و دریانوردی و تاکید وزیر راه و شهرسازی برای هوشمند سازی بنادر جابجایی مدیرکل این سازمان غیرمحتمل ارزیابی می‌شود. اما با توجه به ساخت و ساز دفاتر نمایندگان مجلس توسط سازمان سازمان مجری و اداره‌ی بدون سرپرست دفتر فناوری اطلاعات آن سازمان؛ مقصد وی سازمان مجری ساختمان‌های دولتی است.
غلامرضا تاجگردون یکی از موافقان سرسخت استیضاح عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، در حادثه‌ی سقوط هواپیمای یاسوج بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۵ responses to “«تاجگردون» در راه وزارت راه و شهرسازی”

  1. ديل says:

    برادران تاج گردون اینا هستن. اینو ندارن.
    مرحوم محمد ناصر. نادر. بهادر. حمید. شهید احمد. ساسلن و غلام رضا

  2. حسن says:

    این ها یاد گرفتن فقط برا برادر خودشون تلاش کنن نه مردم گچساران و باشت

  3. مجید says:

    کجا ایقدر شغل ایجاد شده .البته اگه شده برا فامیلات بوده.جاده سازی هم شریک پیمانکارها بودی

  4. گشین says:

    سلام
    چند روز پیش( مرادمان ۹۷) به شرکت‌های بیمه حتی بیمه ایران مراجعه کردم تا ملک خودرا بیمه کنم و با خیال آسوده تخریب و برداشتن دیوارها را که در یک ضلع مشرف به سقف همسایه بود و در ضلع دیگری به دیوار همسایه ام وصل بود انجام دهم ولی هیچکدام از آنها تقبل نکردند بیمه نمایند لذا دیدم که صنعت بیمه در ایران ریسک خسارت نمیکند و به این نتیجه رسیدم که بیمه‌ای در کشور نیست. الان متوجه شدم چرا خیلی ها تو زندانهای کشور به خاطر عدم وجود بیمه واقعی ناشی از ریزش دیوار و فوت کارگر یا عابر یا بروز خسارت مالی زیاد تو زندان هستند به همین خاطر بنظرم رسید این مطلب را بنویسم شاید مقنن( نمایندگان مجلس) بجای شعارهای : جاده سازی که کار اداره راه است و یا برق و گاز و آب رسانی که هر کدام وزارتخانه مربوطه و متولی خاص دارد و ارتباطی به نمایندگان ندارد ، بفکر ایجاد قانون عملی الزام بیمه ها به ارایه ریسک و شاید دادن مجوز به یک شرکت بیمه خارجی در کشور برای ایجاد رقابت باشد تا زندانها مملو نگردند و خانواده ها نابود نشوند و بعد خیرین محترم با برپایی جشن گلریزان بخواهند دیه یا خسارت بیچاره ای که ناخواسته به زندان افتاده را جمع آوری کنند.
    این گونه کارها ( قانون گذاری) کار مجلس است نه پز دادن الکی آنها مبنی بر کارهای اجرایی که دولت انجام میدهد و نمایندگان بنام خودشان بر مردم منت میگذارند.
    دوستان لطفا انتشار بدهید تا شاید کسانی پیدا شوند برای حل خلا قانونی.
    و بیمه ها هم با احساس خطر یک رقیب واقعی خود را به ارایه خدمت بیمه ای ملزم بنمایند.
    خدا را شکر بنده با رعایت اصول ایمنی به مشکل برخورد نکردم اما همه که مسلط به همه اصول نیستند و یا اینکه شانس یار نمیشود.
    ۱۳۹۷/۵/۵

  5. شوذب says:

    باج سازمان بنادر به محفل پشت پرده در مجلس
    مرکز اسلامی پیشرفت و یا مرکز آموزش های آزاد شریف یا پردیس شریف چه ربطی به سازمان تخصصی و حساس عملیاتی بنادر دارد
    چرا مدیران سازمان برای چند روز بیشتر ماندن نام و حیثیت سازمانی با اعتبار بین المللی ر این چنینا لکه دار می کنند
    خب اگر فشار از طرف مجلس روی شما زیاد است این بنده خدای بی تجربه را به سمت مدیر عالی یک بخش غیر حساس نظیر تفریحی تبلیغاتی بگمارید و حقوق مکفی دهید تا ضرر بی تجربگی محدود به حقوقی که از جیب ملت به ایشان میدهید گردد

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *