آخرین اخبار

بیش از ۸۰ درصد تولیدات فرهنگ و ارشاد اسلامی دینی و مذهبی است

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران،امیرحسین نوروزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران در آئین افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری این شهرستان که در مسجد شهیدان برگزار شد، گفت: در هر برهه ای از زمان به اقتضای شرایط مختلف از صدر اسلام تاکنون، مساجد […]

اشتراک گذاری
۲۱ تیر ۱۳۹۷
کد مطلب : 18671

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران،امیرحسین نوروزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران در آئین افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری این شهرستان که در مسجد شهیدان برگزار شد، گفت: در هر برهه ای از زمان به اقتضای شرایط مختلف از صدر اسلام تاکنون، مساجد سنگر دفاع از ارزش های دینی و اسلامی بوده و هستند.

وی اظهار داشت: با توجه به تعابیر مقام معظم رهبری مبنی بر تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی و همچنین جنگ نرم دشمنان، باید با تلاش و همت بیشتری به فعالیت های فرهنگی جهت مقابله با این ترفندها بپردازیم.

نوروزی یادآور شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پشتیبان صنفی، از هیچ تلاشی برای حمایت از کانون ها دریغ نمی کنند.

این مسئول فرهنگی شهرستان گچساران عنوان کرد: براساس اولویت در طول سه سال حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تجهیزات فرهنگی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان خریداری و تحویل کانون های فرهنگی و هنری شهرستان شد.

وی تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را دینی دانست و خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد تولیدات این اداره به صورت مستقیم یا غیرمستقیم دینی و مذهبی هستند.

شایان ذکر است، توجه به هزینه های عمرانی و ساخت مکان برای کانون ها، بالابردن هزینه طرح اوقات فراغت، برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی مدیران، توجه به ظرفیت های هر شهرستان جهت استفاده اعضای کانون های فرهنگی و هنری و … از جمله موارد مطرح شده در این آئین افتتاحیه بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *