آخرین اخبار

بردند، خوردند و خوابیدند!/ادعای سنگین معاون دانشگاه علوم پزشکی بر علیه برخی مدیران این دانشگاه

یک عده مدتی راحت بردند و خوردند و خوابیدند و الان این سیاست کاری من به مذاق آنان خوش نمی آید. این بخشی از سخنان امین الله بابویی؛ معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفت و گو با رسانه ها بود.   وی که با تمجدیدهای مکرر از خود، دلیل نگرانی ها […]

اشتراک گذاری
20 June 2018
کد مطلب : 18262

یک عده مدتی راحت بردند و خوردند و خوابیدند و الان این سیاست کاری من به مذاق آنان خوش نمی آید.

این بخشی از سخنان امین الله بابویی؛ معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفت و گو با رسانه ها بود.

 

وی که با تمجدیدهای مکرر از خود، دلیل نگرانی ها از انتصابش را به جوان و پاک بودنش نسبت داد به مدیران قبلی انگ مساله دار بودن چسپاند و به گونه ای موضوع را بیان کرد که گویی قبل از وی هر کسی آمده و رفته تا توانسته سوء استفاده کرده است.

اولاً این ادعا خود جای بحث دارد، اگر واقعاً چنین موضوعی صحت دارد و به گفته بابوبی هر کسی آمده برده و خورده! پس این همه دستگاه نظارتی چه کار کرده اند، چطور است با این همه نظارت که بعضاً حتی به ماموریت ها و اضافه کاری های کارمندان و مدیران زیر ذره بین است این حجم از سوء استفاده وجود دارد!

اگرچه نقدهایی به مدیران پیشین وجود دارد، اما اینگونه صحبت بی سند دقیقاً به مثابه تهمت می ماند و اگر واقعاً چنین موردی هست باید به دستگاه های نظارتی سپرده شود و نتیجه هم شفاف به اطلاع مردم برسد، اگر هم فقط در حد حدس و گمان است که باید بخاطر این اظهارات خام و نسنجیده معذرت خواهی صورت بگیرد.

آقای بابویی همانطور که خودشان گفتند جوان هستند و هم اکنون نیز دانشجوی دکتری است و آنچنان هم تجربه مدیریتی خاص ندارند، جا دارد به جای اینگونه تقابل با مدیران سابق به فکر استفاده از نقاط قوت آنها و مشاهده ضعف ها برای حذر از تکرار آنها باشد.

در جایی دیگر ایشان حسادت ها را به جوان بودن و پاک بودنش نسبت داده، بدون شک این دو خصیصه نه تنها مورد نقد نیست بلکه مورد تایید مردم است، اثبات خود با تهمت به دیگران خود اولین اشتباه هر مدیری است، اگر شما صاحب این دو خصیصه هستید این را باید نه با سخن بلکه عملکردتان نشان دهید، افکار مردم بهترین قاضی برای سنجش مدیران است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *