آخرین اخبار

نمایشگاه خوشنویسی در گچساران افتتاح شد+تصاویر

نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان گچسارانی در نگارخانه شهید جعفر سجده ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

اشتراک گذاری
12 June 2018
کد مطلب : 18040

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران، با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  گچساران ، رئیس انجمن خوشنویسان و جمعی از هنرمندان شهرستان ، نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان گچسارانی در نگارخانه شهید جعفر سجده ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران در حاشیه افتتاح نمایشگاه خوشنویسی آثار قرآنی اظهار کرد:  این نمایشگاه به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان  و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان و مرکز قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در در تالار شهید جعفر سجده ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شده است.

نوروزی بیان داشت: بیش از ۳۰ اثر از اساتید خوشنویسی شهرستان با موضوعات قرآنیو  در سبک نستعلیق،‌شکسته نستعلیق،‌ثلث و نسخ خطاطی شده است.

نوروزی عنوان کرد:این نمایشگاه  از تاریخ ۲۱ خرداد ماه  و به مدت ۴ روز در محل نگارخانه شهید جعفر سجده ای واقع در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران، صبح و عصر برای بازدید عموم علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی برپا است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران افزود: حمایت از هنرمندان شهرستان و بویژه در زمینه امور دینی و قرآنی از مهم ترین سیاست های این اداره بوده و در همین راستا تلاش می کنیم تا شرایط و امکانات لازم را برای فعالیت هر چه بهتر هنرمندان فراهم کنیم

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *