آخرین اخبار

با اتحاد بوجود آمده اصولگرایان پیروزند

اصغر اسلامی یکی از جوانان  و اصولگرایان فعال در حوزه گچساران و باشت است که در خصوص فعالیت های سیاسی خود و انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با وی به گفت و گو نشسته ایم: آقای اسلامی در ابتدا بطور مختصر خودتون برای خوانندگان ما معرفی کنید ؟ بسم الله الرحمن الرحیم قبل از هر […]

اشتراک گذاری
21 May 2018
کد مطلب : 17385

اصغر اسلامی یکی از جوانان  و اصولگرایان فعال در حوزه گچساران و باشت است که در خصوص فعالیت های سیاسی خود و انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با وی به گفت و گو نشسته ایم:

آقای اسلامی در ابتدا بطور مختصر خودتون برای خوانندگان ما معرفی کنید ؟
بسم الله الرحمن الرحیم
قبل از هر سخنی حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه نیایشهای عارفانه را خالصانه به شما و مردم شریف گچساران و باشت تبریک عرض میکنم .ولایتم ولایت علیست رهبرم سید علی است.
بنده اصغر اسلامی هستم متولد ۱۳۶۵ گچساران اهل روستای ولایتمدار دیل و دانشجو رشته حقوق و کار ازاد. بنده بزرگ شده گچسارانم و کودکی نوجوانی در کنار قشقایی هاعزیز محترم خیابان کیامرثی و محله لبنان سپری کردم .

شنیده ایم سالهاست فعالیت انتخاباتی و سیاسی دارید و اخیرا در فضای مجازی گروهی تحت عنوان حامیان ولایت گچساران و باشت متشکل از جمعی از بزرگان و تاثیرگذاران اصولگرا را تشکیل داده اید!

این حقیر نوجوانی بودم که در سال ۸۰ وارد سیاست انتخابات شدم و در تپه های محله لبنان کیامرثی برای نماینده فقید دلسوز ولایتمدار مردی مردمدار مرحوم حاج نبی زاده تلاش فعالیت داشتم .
سال هاست در انتخابات مجلس گچساران نقش اساسی داشتم و حامی کاندیداها اصولگرایی بودم و در همین راستا باتوجه به سابقه تجربه سیاسی که داشتم گروهی در زمینه وحدت اصولگرایان تشکیل دادم و هدف بنده از این کار ایجاد وحدت اصولگرایان گچساران و عزیزانم در باشت باوی در انتخابات اینده مجلس است که یک رقابت پاک سالم داشته باشیم .

آیا اصولگرایان در مورد انتخابات آینده مجلس تصمیم خاصی گرفتند؟

خیر . اصولگرایان هیچگونه تصمیم خاص نگرفته اند که کدامیک از شخصیتهای محترم به عنوان گزینه نهایی به مردم شریف گچساران و باشت معرفی گردد.

چندین گزینه اصولگرایی مطرح هستن بنظر شما کدام یک قابلیت رقابت بیشتری خواهند داشت؟

چهره های قوی بالیاقت مردمی وارد صحنه انتخابات خواهد شد و هر چندنفر گزینه قوی هستند.هر چند مردم عزیز شناخت کافی و بهتری از گزینه احتمالی را دارند .
سیدقدرت حسینی و زراعت کیش و زینل زاده پاکدل از رگ گردن به من نزدیک تر هستند هر چند نفر مورد تایید این حقیر و مردم و جوانان هستند.

ارتباط شما با بزرگان اصولگرا چگونه است ؟

با تک تک بزرگان اصولگرا ارتباط دارم. جناب حاج یداله مرادی. دکتر رحمانی و الله کرم پور و سایر بزرگان اصولگرا…و همیشه گفتم افتخار میکنم یک سربازم در کنار سرداران . و از زحماتشان تقدیر و تشکر میکنم.

چند درصد احتمال میدهید اصولگرایان در انتخابات مجلس آینده پیروز شوند؟

این اتحاد بوجود آمده در میان اصولگرایان همان اتحادیست که سالها باعث پیروزی مرحوم نبی زاده و جعفری و حسینی شد. پس از سالها دوباره شاهده اتحاده یاران مرحوم نبی زاده هستیم. روحش شاد و
یادش گرامی باد من مطمنم با حفظ این اتحاد حتما پیروزی ازآن اصولگرایان است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “با اتحاد بوجود آمده اصولگرایان پیروزند”

  1. جواد says:

    بابا جمع کنید اگر هر کسی مقابل تاجگردون قد علم کنه حداقل با اختلاف ۴۰ هزار رای شکست میخوره

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *