آخرین اخبار

دفاع شهردار سابق از شهردار جدید

اردلان زینل‌زاده در آخرین جلسه خود در جمع پرسنل شهرداری با سپاس از آنانی که خالصانه در خدمت به مردم انجام وظیفه کردند اظهار کرد: تقدیر و تشکر دارم از کسانی که هدف ناصوابی را در این مدت دنبال می‌کردند. وی ادامه داد: خیلی از حرکاتی که افراد مختلف انجام می‌دهند در همین دنیا عقوبات […]

اشتراک گذاری
27 August 2017
کد مطلب : 10858

اردلان زینل‌زاده در آخرین جلسه خود در جمع پرسنل شهرداری با سپاس از آنانی که خالصانه در خدمت به مردم انجام وظیفه کردند اظهار کرد: تقدیر و تشکر دارم از کسانی که هدف ناصوابی را در این مدت دنبال می‌کردند.

وی ادامه داد: خیلی از حرکاتی که افراد مختلف انجام می‌دهند در همین دنیا عقوبات آن کار اشتباه را پس خواهند داد.

زینل‌زاده با اشاره به دوران شهردار بودن خود در شهر دوگنبدان بیان کرد: در دو دوره که در این شهر به عنوان شهردار خدمت کردم هر دو دوره تمام مطالبات شهرداری را تسویه کرده‌ام.

وی با بیان اینکه این دوره با رضایت قلبی از شهرداری می‌روم، ابراز کرد: برای رفتن من از شهرداری امروز بهترین موقعیت است.

زینل‌زاده با اشاره به اعضای دوره‌های چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: با هیچ یک از اعضای دو شورا کدورتی ندارم و از اعضای این دو شورا تاکنون هیچ بدی ندیده‌ام.

وی با اشاره به انتخاب شهردار جدید برای شهر دوگنبدان تصریح کرد: اعتقاد دارم با انتخاب شهردار جدید وضعیت بهبود پیدا کند چه در زمینه پرداخت حقوق پرسنل و چه در زمینه رضایت‌مندی شهروندان چرا که در سال جدید شاهد افزایش بودجه نسبت به سنوات گذشته خواهیم بود.

زینل‌زاده در ادامه با اشاره به وظیفه پرسنل شهرداری عنوان کرد: انتظار دارم همکاران، همکاری بایسته و شایسته با شهردار جدید داشته باشند.

وی ادامه داد: با روال قانونی که وجود دارد و با انتصاب اعضای شورای جدید زینل‌زاده باید برود و شخص دیگری جایگزین وی بشود.

وی ادامه داد: این فرد دارای مدرک تحصیلی از دانشگاه معتبری است و مدرک تحصیلی ایشان برای کسب کرسی شهرداری مطابقت دارد.

زینل‌زاده  افزود: در انتخاب شهردار شورا مختار است که هر شخصی را که بخواهد انتخاب کند که این امر نیز اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه برای ابقا بنده به هیچ شخصی رو نزده و اجازه نیز نداده‌ام که شخصی سخن بگوید، خاطرنشان کرد: در هیچ جای شهر نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که زینل‌زاده به شخص یا احدی سفارش کرده باشد برای ابقا در جایگاه شهرداری زیرا ادامه کاربا شورای جدید با روحیه من سازگار نیست.

زینل‌زاده با اشاره به اعتبارات اختصاص داده شده به شهرداری دوگنبدان گفت: امسال نیز اعتبارات خوبی برای پیشرفت پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر توسعه شهری بر روی ریل قرار گرفته است، عنوان کرد: این ریل توسعه با همکاری پرسنل شهرداری محقق خواهد شد.

زینل‌زاده در ادامه با بیان اینکه در جایی صحبت شده بود که خوب شد زینل زاده را عوض کردند، اظهار کرد: جابه جایی پرسنل یک روال طبیعی و قانونی است.

وی افزود: در طول این چهار سال تلاش ما بر این بود که پاک بیاییم و پاک برویم.

زینل زاده ادامه داد: دیدی که مردم نسبت به عملکرد مجموعه شهرداری دارند یک نگاه مثبت است.

زینل‌زاده اذعان کرد: در طول مدت خدمتم هر آن چه که فکر می‌کردم باشد با اقتدار از آن دفاع کردم.

وی بیان کرد: آن چیزی که برای من مهم بود عمل به وظایف بود و همانگونه که در لباس معلمی خادم مردم بودم در ادامه نیز خود را خادم و کوچک مردم دیارم می‌دانم و دستان مردمان شهرم را به گرمی می فشارم و بر دستانشان بوسه می‌زنم.فارس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *