آخرین اخبار

قدردانی شهردار منتخب دوگنبدان از شورای شهر و زینل زاده

مسعود ظفری شهردار منتخب شورای پنجم دوگنبدان از زحمات اردلان زینل زاده قدردانی کرد.در این پیام آمده است: با سلام و درود به روح شهیدان والا مقام ایران عزیز و با درود به روح ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و با سلام به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب و با سلام و درود به مردم عزیر و […]

اشتراک گذاری
26 August 2017
کد مطلب : 10844

مسعود ظفری شهردار منتخب شورای پنجم دوگنبدان از زحمات اردلان زینل زاده قدردانی کرد.در این پیام آمده است:

با سلام و درود به روح شهیدان والا مقام ایران عزیز و با درود به روح ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و با سلام به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب و با سلام و درود به مردم عزیر و شریف دوگنبدان..

اینجانب بر خود لازم دانستم به تاسی از آیه شریفه (مَن لم یَشکُرِالمنعِمَ مِن المخلوقین لم یشکُرِالله َ عزَّوجَلّ)، در ابتدا مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاشهای ارزشمند و صادقانه اعضای محترم شورای اسلامی سابق و شهردار پرتلاش جناب آقای مهندس زینل زاده اعلام کنم.

نیک می دانید و می دانم که قطعا تلاشها و زحمات خدمتگزاران صدیق عمران و آبادانی این مرز و بوم، هیچگاه از یاد مردم قدرشناس نخواهد رفت.

 

اکنون که با نظر جامع اعضای محترم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دوگنبدان، مسولیت خطیر شهرداری شهر دوگنبدان را بر عهده گرفته ام، ضمن تشکر از حسن نظر صمیمانه این عزیزان، از آنجا که ایمان دارم “عبادت بجز خدمت خلق نیست”، خدای بزرگ را سپاسگزارم که به من فرصت و توفیق خدمت به همشهریان خوبم را نصیبم ساخته است و امیدوارم که در پرتو عنایات حضرت حق و با تکیه بر تخصص، تعهد، مسولیت پذیری، استفاده از تجربیات گذشته و با نگاهی نو به مساله شهر برای رسیدن به مرحله حکمروایی شهری که کمال مدیرت شهری است و از طریق آن بستر مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در اداره شهر و امور خود، فراهم می شود، به طور مضاعف تلاش کنم و به عنوان خادمی دلسوز برای توسعه، پیشرفت، آبادانی و تزریق روحیه امید، نشاط و پویایی به شهر و شهروندان عزیز لحظه ای فروگذار نباشم .

لازم است به مردم خوب شهر دوگنبدان اعلام کنم نیازمند حمایت گسترده همه شما عزیزان هستم و دست یاری خود را به سوی همه کسانی که علاقمند به همراهی هستند، می گشایم و طلب همکاری می کنم.

ضمن اینکه کرامت طبع بی بدیل و لطف و احسان بی نظیر شما مردم عزیر، مسوولین شهرستان، همکاران و دوستان خوبم را می ستایم، تقاضای موکد دارم که از ارسال دسته گل و نصب پلاکارد تبریک و دیگر اقدامات مشابه خودداری کنند. آرزوی سلامتی و سربلندی همه همشهریان عزیز را از خداوند منان خواهانم.

 

مسعود ظفری

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *