آخرین اخبار

اعتراض آزادگان گچسارانی به استخدام‌های ناعادلانه/نامه‌های ما را به سطل زباله می‌اندازند/فاجعه باندبازی و پارتی بازی در گچساران

آزادگان در حضور فرماندار با گلایه از عدم رعایت عدالت در استخدام‌ها و بیکاری فرزندان خود ابراز نارضایتی کردند.

اشتراک گذاری
17 August 2017
کد مطلب : 10661

 

برخی از آزادگان شهرستان گچساران با تجمع در جلوی درب ورودی سالن فرهنگیان اعتراض خود را نسبت به عدم رعایت عدالت در بکارگیری نیروی کار در شهرستان گچساران اعلام کردند.

برخی از آزادگان گچسارانی در روزی که از سوی بنیاد شهید جشنی به مناسبت بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور تدارک دیده بود با تجمع و شرکت نکردن در جشن اعتراض خود را علنی کردند.

بر اساس این گزارش، فرماندار گچساران، رئیس آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید گچساران برای دلجویی و دعوت آنها به جشن در جمع آنها حضور یافته‌اند که در این لحظه با درددل این آزادگان مواجه شدند.

گفتنی است، آزادگان در حضور فرماندار با گلایه از عدم رعایت عدالت در استخدام‌ها و بیکاری فرزندان خود ابراز نارضایتی کردند.

یکی از آزادگان شهرستان گچساران به نمایندگی برخی دیگر از آزادگان به فرماندار گچساران گفت: آزاده‌ای با ۶ فرزند تحصیل کرده اما بیکار هستند و در جایی مشاهده می‌شود فرزند یکی از آقازاده‌ها به راحتی سر کار رفته و بعد از گذشت چند ماه مسوول قسمتیمی‌شود.

وی ادامه داد: تجمع ما امروز در این مکان هم دردی را دوا نمی‌کند.

صالحی خطاب به فرماندار گچساران اذعان کرد: شما به عنوان فرماندار این شهر به تمام مسائل و مشکلات این شهر آگاهی دارید، امروز آقازاده‌هایی هستند که به راحتی وارد شرکت نفت شده و مشغول به کار شده‌اند.

وی عنوان کرد: در این شهر یک فاجعه‌ای به نام باندبازی و پارتی بازی رخ داده است که این فاجعه گریبان ما آزادگان و امثال ما را گرفته است.

این آزاده در ادامه با اشاره به استخدامی‌های اخیر در شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد: اگر آزاده حفظ حرمت کرده و سکوت کرده فقط احترام گذاشتن به قوانین و مسوولان است.

یکی دیگر از آزادگان شهرستان گچساران با بیان اینکه هر شب در خانه ما دعوا به راه می‌افتد، ابراز کرد: امروزه فشار به قشر آزاده زیاد آمده است فرزندان ما از ما مطالبه کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه سهم آزادگان در استخدامی‌ها ۲۵ درصد است، خاطرنشان کرد: چرا مسوولان حق ما را به ما نمی‌دهند ما به همان ۲۵ درصد استخدامی رضایت داریم.

این آزاده ادامه داد: اوضاع زندگی آزاده‌ها در حال حاضر سخت‌تر از دوران اسارت است.

وی با بیان اینکه در جلوی چشمانمان مشاهده می‌کنیم که سفره پهن است و همه دارند استفاده می‌کنند به جز قشر آزاده، عنوان کرد: چرا زندگی ما آزادگان باید به زیر خط فقر بروند و چیزی نگوییم.

در ادامه یکی دیگر از آزادگان شهر گچساران با بیان اینکه عملکرد رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران خوب است و همکاری خوبی با این قشر از جامعه را دارد، اظهار کرد: نامه‌هایی که ما داده می‌شود و ما به ادارات برای استخدام و کار می‌بریم در جلوی چشمانمان آن نامه‌ها را به سطل زباله انداخته می‌شود و توجهی به ما نمی‌کنند.

این آزاده ادامه داد: ما مشکلات خود را به گوش استاندار رسانده اما ایشان مشکل ما را نیز حل نکرده است.

وی با بیان اینکه فرزندان آزاده با دارای مدارک فوق لیسانس در حال حاضر بیکار در منزل هستند، خاطرنشان کرد: مگر ما ضد انقلاب هستیم که این گونه با ما رفتار می‌کنند.

این آزاده افزود: فرزندان آزاده با حقوق یک میلیون تومان نیز راضی هستند که فقط بر سر کار بروند.

وی در ادامه با بیان اینکه در زمان اسارت بر تن ما کابل می‌کشیدند، تصریح کرد: در آن زمان احساس درد نمی‌کردیم اما امروزه بیکاری فرزندانمان ما آزاده‌ها را عذاب می‌دهد.

این آزاده اظهار کرد: امروز کار به جایی رسیده است که فرزند آزاده باید قلیان چاق کند تا امرار معاش کند و به او بگویند هیچ استخدامی نداریم اما آقازاده‌ها با پارتی بر سر کار می‌روند.

وی ادامه داد: به ما هم گفته شد اگر ده میلیون تومان بدهی فرزند شما را بر سر کار می‌فرستیم.

این آزاده تاکید کرد: مسوولان همیشه می‌گویند ما هیچ‌گونه استخدام و آزمونی جهت جذب نداریم در حالی که ما اطلاع داریم و خودشان نیز می‌دانند بدون آزمون نیروها با پارتی بر سر کار می‌روند

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *