آخرین اخبار

اتاق بازرگانی یاسوج چه خدمتی به مردم مستضعف کهگیلویه و بویراحمد کرده است؟

فایده اتاق بازرگانی یاسوج فقط برای بازرگانان و سرمایه داران استان است یا اینکه مردم محروم کهگیلویه و بویراحمد هم از آن سهمی دارند؟

اشتراک گذاری
05 August 2017
کد مطلب : 10377

فایده اتاق بازرگانی یاسوج فقط برای بازرگانان و سرمایه داران استان است یا اینکه مردم محروم کهگیلویه و بویراحمد هم از آن سهمی دارند؟

به گزارش ۱۹ آبانجبار کیانی رییس اتاق بازرگانی یاسوج است، فردی که گهگاهی در فضای رسانه ای استان نامی از وی شنیده می شود. این روزها نام وی بیشتر با دعوت و سفر عجین شده است. یا در سفر است یا دعوت به سفر می کند.

اما سئوالی که این روزها در هر کوچه و بازاری شنیده می شود این است که: اتاق بازرگانی یاسوج چه خدمت نهفته ای به مردم مستضعف کهگیلویه و بویراحمد داشته است و یا بعبارت دیگر فایده اتاق بازرگانی یاسوج فقط برای بازرگانان و سرمایه داران استان است یا اینکه مردم محروم کهگیلویه و بویراحمد هم از آن سهمی دارند؟

آیا تا کنون شنیده شده است که این اتاق در نقاط محروم استان سرمایه گذاری داشته است، مثلا: اتاق بازرگانی یاسوج در مناطق محروم دیشموک سرمایه گذاری کرد؟

آنچیزی که بیش از همه در کار اتاق بازرگانی یاسوج هویداست، کارهای نمایشی است که هر از چندگاهی جبار کیانی در استان به راه می اندازد.

براحتی می توان فهمید که انجام این کارهای نمایشی فقط برای چند سرمایه گذار در استان ره آورد دارد و سهم بقیه استان تنهاتماشای این موضوعات است.

راستی جناب آقای کیانی چندبار تا کنون جلسه گذاشته اید و از  دست آورد هایتان در امسک روسیه برای مردم گفته اید؟

فکر کنم شاید دیگر نامش را هم فراموش کرده اید؟

یادش بخیر جنجال بزرگ رسانه ای که از سفر هیئت روسی به یاسوج به راه انداختید، این داستان تا جایی پیش رفت که آیت الله ملک حسینی را هم بر آن داشت تا بگویند که این داستان چه شد و اما کسی پاسخگو نشد؟

سفرهای تان به کشورهای عربی و خصوصا عکس های یادگاریتان با هیئت عمانی چه شد؟

اما در تازه ترین اقدام در این هوای گرم تابستانی تهران هیئت بازرگانی تهرانی را با خود به شهر خوش آب و هوای یاسوج همراه کرده اید. امیدواریم این مورد هم در چند ماه آینده از ذهن تان فراری نشود.

شاید بهترین اقدام تان در سر و سامان دادن به وضعیت نا مطلوب فعلی همین کمک ۱۰۰ میلیونی در این سفر به معلولین استان باشد.

امیدوارم بازی های هوشمند رسانه ای شما از فضای استان رخت بربندد و دست در دست مردمان این دیار بگذارید و سرمایه این اتاق برای مردمش خرج کنید نه برای عده ای سرمایه دار خاص.

منبع : صبح زاگرس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *