آخرین اخبار

جاده یاسوج به اصفهان دختر رئیس یکی از مسئولین را به کام مرگ فرستاد (+عکس)

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، چهارشنبه، ۱۱ مرداد وقوع تصادفی در کیلومتر ۱۷ جاده یاسوج به اصفهان در نزدیکی روستای تلگاه به پلیس اعلام شد . به گزارش ۱۹ آبان سرهنگ اسفندیار تباشیر در گفت و گو با ایسنا افزود: بلافاصله کارشناسان پلیس راه جهت بررسی موضوع […]

اشتراک گذاری
02 August 2017
کد مطلب : 10258

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، چهارشنبه، ۱۱ مرداد وقوع تصادفی در کیلومتر ۱۷ جاده یاسوج به اصفهان در نزدیکی روستای تلگاه به پلیس اعلام شد .

به گزارش ۱۹ آبان سرهنگ اسفندیار تباشیر در گفت و گو با ایسنا افزود: بلافاصله کارشناسان پلیس راه جهت بررسی موضوع به صحنه تصادف اعزام شدند که مشخص شد یکدستگاه خودروی ۲۰۶ با یکدستگاه خودروی لیفان برخورد کرده که بر اثر این سانحه رانندگی متاسفانه یک نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

وی در خصوص علت این تصادف بیان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی انحراف به چپ، از ناحیه خودروی ۲۰۶ بوده است.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از رانندگان عزیز درخواست داریم همواره با سرعت مطمئنه حرکت کنند و به تابلوهای هشدار کنار جاده، توجه و به توصیه های ماموران پلیس دقت کنند تا شاهد بروز چنین حوادث ناگواری نباشیم.

تباشیر با اشاره به عملیات بهسازی و تعریض محور ارتباطی”یاسوج به اصفهان” به خصوص محل حادثه رانندگی امروز اضافه کرد: از مسئولان راه و شهرسازی درخواست می شود رفع نقاط حادثه خیز را در دستور کار خود قرار دهند.

 

به گزارش ایسنا، دختر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی که دانشجوی پزشکی اصفهان بود در مسیر برگشت از دانشگاه دچار سانحه رانندگی شد و متاسفانه جان باخت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *