آخرین اخبار

به جای ضعف ها از قوت های استان بگویید

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور عصر امروز که برای انجام یک سفر دو روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد آمد با استاندار این استان و غلام‌محمد زارعی رئیس مجمع نمایندگان استان دیدار کرد. «فتاح» در این دیدار خطاب به مسوولان کهگیلویه و بویراحمد گفت: من قبول ندارم که این استان به لحاظ […]

اشتراک گذاری
26 July 2017
کد مطلب : 9977

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور عصر امروز که برای انجام یک سفر دو روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد آمد با استاندار این استان و غلام‌محمد زارعی رئیس مجمع نمایندگان استان دیدار کرد.

«فتاح» در این دیدار خطاب به مسوولان کهگیلویه و بویراحمد گفت: من قبول ندارم که این استان به لحاظ فقر و نداشتن امکانات در رده پایینی قرار داد و نباید این حرف‌ها را بزنیم چرا که این نوع گفتن‌ها مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد برطرف نمی‌شود و چیزی هم درست نمی‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور در ادامه به مسوولان استان توصیه کرد که از قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان بگوید تا هر کس که بخواهد، بیاید در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری کند و همچنین اعتبارات به سمت‌‎تان بیاید.

«فتاح» به موضوع مسکن مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: با حرکت‌های لاکپشتی نمی‌توان مشکلات مسکن را برطرف کرد بلکه نیروهای جهادی و انقلابی‌ می‌خواهد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *