آخرین اخبار

انتخابات شوراها پرده از بسیاری واقعیت‌ها برداشت

آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با اعضای شورای نگهبان این استان گفت: انتخابات شوراها پرده از بسیاری واقعیت‌ها برداشت. به گزارش ۱۹ آبان ، مسؤولان و اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در این استان دیدار کردند. در این دیدار […]

اشتراک گذاری
16 July 2017
کد مطلب : 9844
آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با اعضای شورای نگهبان این استان گفت: انتخابات شوراها پرده از بسیاری واقعیت‌ها برداشت.

به گزارش ۱۹ آبان ، مسؤولان و اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در این استان دیدار کردند.

در این دیدار که به مناسبت سالگرد تأسیس این نهاد در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد آیت‌الله ملک‌حسینی در خصوص وظایف و عملکرد شورای نگهبان سخنانی ایراد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان این که دو مسیر صدق و کذب داریم افزود: مسیر پاک مسیر جاودانه است و در این مسیر نصرت خداوند را خواهیم داشت.

این استاد برجسته حوزه‌ علمیه در خصوص نظارت شورای نگهبان اظهار کرد: به لطف خداوند انتخابات شورای شهر و روستا پرده از واقعیت‌ها برداشت و واقعیت هم این است که اگر نظارت استصوابی نباشد معنا ندارد.

آیت‌الله ملک‌حسینی ادامه داد: انتخابات شوراهای شهر و روستا نشان داد رسالت ناظران جدی، سخت و مؤثر است و از برکات انتخابات شوراها این بود که همه دیدند و فهمیدند چه اتفاقاتی در بسیاری از مناطق کشور افتاد.

وی گفت: مردم به نقش حقیقی نظارت در عرصه‌های دیگر هم پی بردند که این نظارت می‌تواند توسعه پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خطا را به صفر رساندن در نظارت عصمت می‌خواهد افزود: البته نظارت هم شرایطی دارد.

وی افزود: ناظر اگر می‌خواهد مسیر به درستی طی شود خود باید پک و سالم باشد و دانش و تعهد لازم را داشته باشد.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اگر تعهد و دانش در ناظر نباشد هر دو فاجعه است تصریح کرد: نقش پیدا کردن مسائل حزبی و باندی در نظارت‌ها مصیبت‌ساز است و همچنین این میدان نباید عرصه و میدان انتقام‌ها باشد.

ملک‌حسینی در ادامه اظهارات خود در توصیه‌ای به مسؤولان شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دفترهای نظارت شورای نگهبان نقد ناظرین محلی را همواره در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: همواره نقد گزارش و نقد گزارشگر را هم داشته باشید و اگر دیدید کسی تعهد لازم را برای نظارت ندارد برای همیشه عذرش را بخواهید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *