آخرین اخبار

واکنش نماینده بویراحمد به تخصیص اعتباراتی خاص به شهرستانی خاص

در روزهای اخیر صحبت های فراوانی پیرامون اختصاص بودجه ۳۰ میلیارد تومانی به شهرداری گچساران از کل اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی به کل استان در رسانه ها و مدیران استانی شنیده شده است . پس از افشای رسانه ها مبنی بر عدم رعایت عدالت در اعتبارات تخصیص یافته به شهرداری های استان و تخصیص بیش […]

اشتراک گذاری
15 July 2017
کد مطلب : 9815

در روزهای اخیر صحبت های فراوانی پیرامون اختصاص بودجه ۳۰ میلیارد تومانی به شهرداری گچساران از کل اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی به کل استان در رسانه ها و مدیران استانی شنیده شده است .

پس از افشای رسانه ها مبنی بر عدم رعایت عدالت در اعتبارات تخصیص یافته به شهرداری های استان و تخصیص بیش از نصف مبلغ یاد شده ه یکی از شهرهای استان ،صبح امروز ،پژمان نیک اقبالی ادعا کرد مبلغ ۳۰ میلیارد تومان مستقیم از طریق دکتر نوبخت به صورت مستقیم به حساب شهرداری گچساران واریز شده است.

نیک اقبالی حتی پا را فراتر گذاشت و با منت گذاشتن روی دوش دیگر مردم استان مدعی شد که از مابقی اعتبارات تخصیص داده شده ،سهم گچساران را میبایست می دادیم که از این امر صرف نظر کردیم و به گچساران پولی اختصاص داده نشد.

در همین ارتباط با غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ارتباط برقرار کردیم تا نظر وی را در این زمینه جویا شویم .

زارعی گفت : دوستان مستقیم با مرکز رایزنی کردند و اعتباراتی گرفتند که ما هم طی روزهای آتی پیگیر دریافت این مبلغ هستیم و مطمئن باشید ما هم سهم خودمان از این اعتبارات دریافت خواهیم کرد.

وی ادامه داد : مبلغ ۳۰ میلیارد تومان دوستان گرفتند که پول هم نبود بلکه اوراق مشارکت بود و ما هم دریافت خواهی گرد تازه از مبلغ ۳۰ میلیارد تومان باقی مانده اعتبارات ارسال شده سهم یاسوج ۲۰۰ میلیارد تومان بود که گرفتیم .

غلام محمد زارعی ضمن گلایه از رسانه ها گفت : من نمی دانم که چرا فقط همین موضوع اینقدر پر رنگ شد و چرا هیچ یک از رسانه ها اعلام نکردند ،من طی روزهای اخیر مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای حوزه نمایندگی ام اعتبار گرفتم .

زارعی با تاکید بر ایننکه موضوع یک سوم اعتبارات نفت برای کل استان حل شد بیان کرد : با پیگیری های فراوان موضوع یک سوم اعتبارات نفت برای کل استان حل شد و از این به بعد اعتبارات یاد شده برای کل استان خواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *